Wystawienie RP-7 - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 03 cze 2020, 6:35

Proszę o radę. 2 lata temu były pracownik poprosił o wystawienie RP-7. Otrzymał zgodnie z zatrudnieniem. Okres na zaświadczeniu był faktycznie taki jaki pracował czyli 5 lat. Teraz prosi znowu o wystawienie RP-7 ale tylko z 2 lat. Mogę wystawić ponownie jeżeli było już wystawiane? Czy jedyne wyjście to skserowac to które mamy w dokumentach i opieczętować ze jest zgodne z oryginałem?
apsia87
Stażysta
Posty: 82
Od: 21 kwie 2020, 10:20
Zajmuję się: ksiegowa ops


Napisano: 03 cze 2020, 8:04

My kserowaliśmy i opieczętowaliśmy.
Kinia001
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 207
Od: 06 lis 2017, 15:53
Zajmuję się: Księgowość i cała inna gama



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x