Mamy już ostatni kwartał 2018 roku, zatem może warto pomyśleć o oprogramowaniu dla pomocy społecznej na przyszły rok?
Za oprogramowanie dla obszaru pomocy społecznej Ośrodek nie ponosi dodatkowych opłat, zatem odpada tutaj porównywanie cen, można się skupić całkowicie na oferowanych możliwościach, prostocie obsługi, bezawaryjności oraz gotowości Dostawcy do realizacji nowych postulatów i propozycji.
Zatem czemu nie POMOST Std firmy Sygnity?
Dlaczego warto?
POMOST Std umożliwia wykorzystanie tego samego wywiadu środowiskowego do uwzględnienia różnych dochodów podczas przyznania:
• różnych rodzajów świadczeń, wymagających innego zestawu uwzględnianych dochodów;
• zasiłków stałych lub okresowych na kilka okresów, kiedy każdy z okresów uwzględnia różne dochody.
Jest to możliwe zarówno w POMOST Std, jak i w WYWIAD Plus, który dodatkowo jako jedyny moduł systemu dziedzinowego daje możliwość przeprowadzenia pracy socjalnej w formie elektronicznej. Sam WYWIAD Plus jest powszechnie uważany za najładniejsze i najwygodniejsze nasze oprogramowanie.
W POMOST Std poważnie podeszliśmy do wsparcia naszych Użytkowników w spełnieniu wymogów RODO.
Warto tu wymienić:
• anonimizację danych osobowych beneficjentów pomocy, dostępną zarówno podczas tworzenia kopii bazy danych dla Serwisu, jak i w odniesieniu do indywidualnych beneficjentów lub użytkowników / pracowników, których dane nie powinny być dłużej przetwarzane;
• automatyczne zaczernienie danych osobowych, podczas tworzenia załączników do zgłoszeń serwisowych;
• wprowadzenie identyfikatora osoby dla Serwisu, pozwalającego uniknąć zawierania danych osobowych w treści zgłoszeń serwisowych;
• dodatkową konfigurację wydruku potwierdzenia odbioru wypłaty, polecanego aby osoby odbierające pieniądze w kasie nie widziały innych osób umieszczonych na liście wypłat;
POMOST Std oferuje także unikalne rozwiązanie, w postaci dodatkowego programu PomostOS, który jest udostępniany nieodpłatnie i który Ośrodek może wysłać realizatorowi świadczeń niepieniężnych (np. szkole dożywiającej dzieci) i w ten sposób zautomatyzować rozliczenie posiłków między Ośrodkiem, a realizatorem.
POMOST Std oferuje w podstawowej wersji, bez ponoszenia dodatkowych opłat m.in: możliwość dowolnego rozszerzenia zakresu informacji o beneficjentach, wg indywidualnych potrzeb Jednostki, czy też logowanie domenowe z wykorzystaniem Active Directory.
A z dodatkowymi licencjami POMOST umożliwia: integrację z Cyfrowym Repozytorium Dokumentów (CRD), wysyłanie SMS / e-mail do beneficjentów - co umożliwia informowanie ich o określonych zdarzeniach za pomocą wiadomości SMS lub poczty elektronicznej, pozwalając na obniżenie kosztów tradycyjnej – „papierowej” korespondencji i usprawnienie pracy;
W POMOST Std nigdy nie zdarzyły się sytuacje, aby przelew poszedł na inne konto, czy nawet SMS/e-mail do innego adresata.
Postulaty i propozycje Użytkowników są realizowane w dużej liczbie i stosunkowo szybko, czemu sprzyja 3-tygodniowy stały okres udostępniania aktualizacji dla chętnych (obowiązkowe wersje raz na kwartał). Wystarczy wejść na stronę https://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... ktualnosci i prześledzić opisy nowości w kolejnych aktualizacjach Pomostu. Warto również zapoznać się z pozytywnymi opiniami Użytkowników na te nowości, dostępnymi na forach Użytkowników.
Sam POMOST Std jest oparty o teczki i dokumenty, zatem coś do czego jest przyzwyczajony pracownik Ośrodka, co sprawia że nawet po przejściu na nowe oprogramowanie, może się on poczuć „jak w domu”. Także i to warto rozważyć.
Pozdrawiam i zapraszam do rozważenia powyższych informacji, a zainteresowanych do kontaktu z nami