akta osobowe - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 23 lip 2015, 9:00

Witam,
Czy ktoś z Was słyszał o wymogu numerowania zamiast opisywania imieniem i nazwiskiem teczek akt osobowych pracowników i zna podstawę prawną, która do tego zobowiązuje. Rozumiem potrzebę numerowania kolejno stron wewnątrz akt i podział na części ABC ale ostatnio zarzucono mi, że teczki nie są odpowiednio przechowywane mianowicie że zamiast opisu imieniem i nazwiskiem powinnam stosować numer przypisany pracownikowi. Bardzo dziękuję za pomoc ;) i pozdrawiam serdecznie
nowa ja


Napisano: 23 lip 2015, 11:55

Ja opisuję akta zarówno numerem pracownika, jak i jego imieniem i nazwiskiem.
kojak

Napisano: 23 lip 2015, 12:20

dzięki, ale czy jest jakaś ustawa albo rozporządzenie
nowa ja

Napisano: 27 lip 2015, 8:59

Mam pytanie: jeżeli pracownik udał się na szkolenie i przynosi mi zaświadczenie bądź certyfikat o ukończeniu szkolenia to do jakiej części akt osobowych wpinam to zaświadczenie/certyfikat???? I czy przechowuję w aktach kopię czy oryginał?
kluka

Napisano: 27 lip 2015, 14:59

zaświadczenia wpinam do części B, ale potem zaczyna być ciasno jak na znosi tych certyfikatów. u nas szkolą się aż miło :(
Miłka



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem