Amazis - Empatia@ - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]

Napisano: 13 sty 2016, 12:57

Czy Wam działa Empatia, bo nie wiem czy szukać problemu gdzieś u nas czy dalej.
W zeszłym tygodniu mi działała "skarbówka" i nic więcej.
Od tego tygodnia juz nawet tej odpowiedzi nie idzie uzyskać.

Piszecie po zaświadczenia papierowo?
*Ilona


Napisano: 13 sty 2016, 13:05

Mi nie działa nic i czekam na informatyka.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 13 sty 2016, 14:58

U nas tez w zeszłym tygodniu działało, ale w tym już nie .
Ale dostałam w poniedziałek jedna odpowiedź z ZUS-u z zeszłego tygodnia.
Czy komuś udało się dodzwonić do MRPiPS - w sprawie empatii - kiedy włączą wszystkie funkcie i od kiedy będzie działać?
Renia168

Napisano: 13 sty 2016, 15:02

po tygodniu otrzymałem odpowiedź z ZUS na jedno z zapytań. HURA!
I to by było na tyle...
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20561
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 13 sty 2016, 15:16

u mnie też nie ma odpowiedzi. czy myślicie że to problem u nas w ustawieniach czy w ich systemach?
Magda198126
Starszy referent
Posty: 543
Od: 16 gru 2014, 16:03
Zajmuję się:

Napisano: 13 sty 2016, 15:21

No właśnie to jest zagadka - gdzie jest problem?
Najgorsze jest to, że nie można było tego wcześniej przetestować, bo usługi nie były uruchomione. Teraz jak trzeba stosować, to nie wiadomo, co jest nie tak. Ten system już od pół roku powinien śmigać, żeby wszyscy mogli zapoznać się, przetestować, używać na co dzień (do weryfikacji oświadczeń na przykład). A jak już wszedł obowiązek pozyskiwania informacji drogą elektroniczną, to byłoby już wszystko na tip top. A tak? Miało być dobrze, wyszło jak zwykle...
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 13 sty 2016, 15:28

Zofia pisze: A jak już wszedł obowiązek pozyskiwania informacji drogą elektroniczną
gwoli ścisłości nie ma takiego obowiązku, artykuł 23b Ustawy mówi

Organ właściwy oraz marszałek województwa prowadzący postępowanie w sprawie świadczeń rodzinnych są obowiązani do samodzielnego uzyskania od organów podatkowych lub ministra właściwego do spraw finansów publicznych, organów emerytalno-rentowych oraz z rejestrów publicznych, drogą elektroniczną, za pośrednictwem ministra właściwego do spraw rodziny, lub pisemnie (…)
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 13 sty 2016, 15:41

No wiemy, wiemy, pewnie, i po to władowano 50 milionów w system, żeby teraz pisemnie występować.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 13 sty 2016, 15:48

Zofia pisze:No wiemy, wiemy, pewnie, i po to władowano 50 milionów w system, żeby teraz pisemnie występować.
No ale to już nie od nas zależy bo nie byliśmy ani nadawcą ani odbiorcą tej kasy. Dostawcy systemów dziedzinowych nie dostali żadnej dodatkowej kasy za dostosowanie oprogramowania do współpracy z Empatią, tylko zostali do tego zobligowani wymaganiami homologacyjnymi, i to co zrobili od swojej strony działa poprawnie, szwankuje sama Empatia.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 14 sty 2016, 10:17

Rozmawiałam wczoraj z Panem (koordynatorem ds. Empati) z Śląskiego Urzędu wojewódzkiego i Pan wręcz błagał byśmy ruszyli z pisaniem skarg do Departamentu Informatyki Ministerstwa, Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej (może być za pośrednictwem UW), że system Empatia@ nie działa, macie uniemożliwioną pracę nad w nioskami, urzędu skarbowe nie odpiszą na wasze pisemne zapytania (tylko elektronicznie), jest praca całkowicie dezorganizowana itd....

I ja chyba Pana posłucham i dziś to zrobię

P.S. Dlaczego oni zlikwidowali te wzory oświadczeń strony o dochodach i składkach zdr. - to jest dla mnie niepojęte, a zwłaszcza w dobie gdy nic nie działa :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:
*Ilona



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x