info było telefoniczne. Ale we wzorze umowy między wojewodą a gminą jest taki zapis z którego wynika że wydatki ponoszone są z tego samego rachunku na który wpłynęły środki
5. Środki, o których mowa w ust. 1 i 2, Wojewoda przekaże na wyodrębniony rachunek bankowy Gminy/Powiatu o numerze …………………
6. Gmina/Powiat oświadcza, że jest jedynym posiadaczem rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 5 oraz zobowiązuje się do jego utrzymania, nie krócej niż do dnia zaakceptowania przez Wojewodę sprawozdania z realizacji Programu, o którym mowa w § 8 ust. 1. W przypadku zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 5, Gmina/Powiat zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej Wojewody o nowym numerze rachunku bankowego. Zmiana numeru rachunku bankowego nie wymaga aneksu do umowy.
7. Gmina/Powiat zobowiązuje się do ponoszenia wydatków związanych z przedmiotem umowy za pośrednictwem rachunku bankowego, o którym mowa w ust. 5.
To kojarzę to pismo i fakt z niego wynika, że jedno konto na środki i wydatki, ale u nas jedno konto na środki jest w gminie, która przekazuje nam, a my ze swojego wydatkujemy, nasze konto było zgłoszone do UW; Pierwszy raz robimy AOON, a od nowego roku dodatkowo OW i nie wiem jak do tego podejść, nie chciałabym sobie pomieszać tych dwóch programów..