Bariery architektoniczne - sposób rozliczenia - PFRON - zadania powiatów

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 05 paź 2020, 16:22

Możecie opisać w jaki sposób rozliczacie zrealizowane umowy.
Czy sami opisujecie faktury (weryfikujecie zakupione materiały) czy może robi to tylko inspektor nadzoru?
Z czego wyliczacie ostateczną kwotę dofinansowania - z faktur czy TYLKO na podstawie kosztorysu powykonawczego sporzadzonego/zweryfikowanego przez waszego inspektora?
Co w sytuacji gdy faktur jest na mniejszą kwotę niż przyjęta w umowie, ale kosztorys "wychodzi" ( wiadomo: w kosztorysie są narzuty typu zysk, koszty pośrednie itp i się nazbiera...)?
Pcprnowa
Referent
Posty: 229
Od: 01 cze 2017, 10:28
Zajmuję się: PFRON


Napisano: 06 paź 2020, 9:18

u mnie nie ma i nie było nigdy kosztorysów powykonawczych;

rozliczenie polega na przedstawieniu jednej faktury od wykonawcy, za materiał i robociznę, przeważnie jest na kwotą taką jaka jest w umowie; fakturę zatwierdza mi budowlaniec;
jeśli na odbiorze jest wszystko wykonane, co w umowie oraz w kosztorysie, to przyjmujemy całą kwotę, jeśli coś nie zostało wykonane, nasz budowlaniec odejmuje od faktury wartość wynikającą z kosztorysu (np. nie zamontowano sedesu za 500 zł, to tę kwotę odejmujemy od faktury)

jeśli faktury są na niższą kwotę to mniej przekazujemy, proporcjonalnie

jak faktura jest na inną kwotę a kosztorys powykonawczy na inną? powinny być takie same wartości, chyba po to jest kosztorys powykonawczy
Tomasz1981
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2094
Od: 30 paź 2015, 14:05
Zajmuję się: REHABILITACJA SPOŁECZNA



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x