Big a ustawa - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 28 gru 2015, 13:29

Czy ktoś może mi podać w której Ustawie jest napisane że musimy do końca 2015r. wprowadzić dłużników do BIGów?
JaJa


Napisano: 28 gru 2015, 15:05

podnoszę temat i dodaję pytanie, co będzie jak do końca roku nie pójdą informację do wszystkich bigów ?, u mnie poszły do dwóch a z reszta mam problem i nie wiem czy dam radę do końca roku
gosia2

Napisano: 28 gru 2015, 15:19

a z czym masz problem???ja zawolalam informatyka do KRD bo trzeba bylo uzyc programu sabar a krd i infomonitor ok...juz infomonitor dzisiaj dzialal normalnie ..erif mama stary wiec nie mam problemu..moze cos pomoge..
gosiaops

Napisano: 28 gru 2015, 15:38

u mnie ERIF nie pobiera z Sygnity odpowiednich kwot zadłużenia np. gdy dłużnik ma zaliczkę i fundusz a wierzycielka obecnie nie pobiera FA, ERIF pobiera mi tylko kwotę zaliczki. dzwoniłam do nich i powiedzieli mi że muszę to wprowadzić ręcznie , że problem jest ze strony Sygnity. ale nie wiem co otym myśleć bo inne biura pobierają dobrze! miał ktoś taką sytuację ? jak to rozwiazać?
an.ka

Napisano: 28 gru 2015, 15:44

do gosiaops

mam problem z InfoMonitorem, pracuję na TopTeamie. Wygenerowały mi się w programie dwa pliki:
1)InfoMonitor_2015-12-28_14-12-06.xls

2)zob_2015-12-28_14-12-06.csv
kont_2015-12-28_14-12-06.csv

Ten drugi jest chyba pusty, wchodzę w podgląd i nie ma tam nic, ten pierwszy wydaje mi się właściwy do importu. Zmieniałam już format z xls na csv (mają taki wymóg) ale dalej nie chce mi się importować bo wyskakuje błąd: niepoprawna liczba kolumn, powinno być 20 a ja mam 25!!!!! Jak to zrobić????

Dzwoniłam do TT, ale oni nie potrafią/nie chcą pomóc ;) napisałam pytanie do InfoMonitora ale coś nie dzwonią a ja chce mieć to już z głowy.

Proszę pomóż
roza_s

Napisano: 29 gru 2015, 9:14

Mam ten sam problem z ERIFem i tylko z tym jednym biurem, wszystkie są ok, więc nie sadze że to problem Sygnity, tym bardziej że widzę kwoty prawidłowe. Totalne olewańsko z ich strony, bo mieli się tym zająć technicy i w ogóle się do mnie nie odzywają, jeszcze twierdza że jestem jedyna z tym problemem.
Anett07

Napisano: 29 gru 2015, 9:15

Anett07 pisze:Mam ten sam problem z ERIFem i tylko z tym jednym biurem, wszystkie są ok, więc nie sadze że to problem Sygnity, tym bardziej że widzę kwoty prawidłowe. Totalne olewańsko z ich strony, bo mieli się tym zająć technicy i w ogóle się do mnie nie odzywają, jeszcze twierdza że jestem jedyna z tym problemem.
A w czym masz problem? bo mi wszystko poszło ok
Magda198126
Starszy referent
Posty: 543
Od: 16 gru 2014, 16:03
Zajmuję się:

Napisano: 29 gru 2015, 9:17

A sprawdzałaś wszystko? Przechodzi sama zaliczka w niektórych przypadkach.
Anett07



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem