BIGi - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 15 gru 2015, 10:08

Hej jestem nowa w OPS. Czy moglibyście mi wyjaśnić o co chodzi z Funduszem alimentacyjnym? oraz dłużnikami? Wiem że moja poprzedniczka wprowadzała zadłużenia do BIG Info Monitora a teraz się dowiedziałam że są jeszcze inne BIGi o co w tym chodzi?
O jakie BIGi chodzi? jak uzyskać do nich dostęp?
nowa ja w GOPS
Praktykant
Od: 25 sie 2015, 9:21
Zajmuję się:

Napisano: 15 gru 2015, 13:10

Tyle osób przeczytało i nikt nie potrafi udzielić mi odpowiedzi ?

Proszę powiedzcie mi jak dołączyć do innych BIG ? Jakie jeszcze maja być BIGi oprócz BIG InfoMonitora? Co to jest ten KBIG? KRD tez wiem że trzeba ale jak??????
nowa ja w GOPS
Praktykant
Od: 25 sie 2015, 9:21
Zajmuję się:

Napisano: 15 gru 2015, 13:17

Przesył zadłużenia do:
- InfoMonitor
- Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej
- Krajowy Rejestr Dłużników
- ERIF

Musisz wystąpić do biur w których nie masz założonego konta o jego utworzenie.
Gosia14

Napisano: 15 gru 2015, 19:04

https://www.mg.gov.pl/Prawo+dla+przedsie ... ospodarcza tutaj masz wykaz 4 biur informacji gosp., do których do końca roku musisz zgłosić wszystkich dłużników. Najpierw zadzwoń sobie do nich i dowiedz jak uzyskać dostęp do ich kont. Spiesz się bo czasem to trwa a samo wprowadzanie danych też psuje trochę krwi ;) jak coć - pytaj, pomogę :) powodzenia ;)
cizi

Napisano: 16 gru 2015, 8:51

Pracujesz na Sygnity?
Anett07

Napisano: 16 gru 2015, 10:58

Nie, ja mam nemezisa.
cizi

Napisano: 16 gru 2015, 15:26

Kochani a mógłby mi ktoś podać numery telefonów do tych czterech BIGÓ-w bo jeszcze nie mam haseł
Zośka

Napisano: 16 gru 2015, 15:31

nowa ja w GOPS pisze:Wiem że moja poprzedniczka wprowadzała zadłużenia do BIG Info Monitora a teraz się dowiedziałam że są jeszcze inne BIGi o co w tym chodzi?
O jakie BIGi chodzi? jak uzyskać do nich dostęp?