błąd biznesowy po wprowadzeniu wniosku pomocy - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 16 sty 2018, 13:15

pomóżcie, bo nie wiem jak zrobić w systemie. Wprowadzając wniosek o dodatkową formę karty (elektronicznej), zapisałam wniosek a potem go zatwierdziłam. Chcąc obsłużyć wniosek mam komunikat, że wystąpił błąd biznesowy i nie wiem jak edytować wniosek. Na forum znalazłam, ze przy takim błędzie najprawdopodobniej różnią się dane na wnioskach, ale nie wiem jak edytować wniosek
ebk
Stażysta
Posty: 113
Od: 01 cze 2017, 12:38
Zajmuję się: Pracownik socjalny


Napisano: 16 sty 2018, 13:42

wnioski do obsłużenia, podswietl wniosek - obsłuż, na górze zakładka - wniosek - szczegóły wniosku, zjedź na sam dół i będzie przycisk EDYCJA
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 16 sty 2018, 15:21

mkaz bardzo dziękuję za pomoc.
Mam jeszcze jedno pytanie: jeśli osoba złożyła wniosek na kartę elektroniczną na siebie i męża i w załączniku ZKDR-o4 podała zarówno u siebie jak i męża tego samego maila to może tak być?
ebk
Stażysta
Posty: 113
Od: 01 cze 2017, 12:38
Zajmuję się: Pracownik socjalny

Napisano: 16 sty 2018, 15:39

Może byc ten sam mail dla wszystkich.
moniqe89
Stażysta
Posty: 57
Od: 04 sty 2018, 15:35
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x