Błąd urzędnika - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 01 mar 2022, 15:07

Witam,
wprowadziłam inne imię wnioskodawczyni KDR, karta przyszła i została wydana. Zrobiłam wszystko w systemie anulowałam tą kartę i zamówiłam nową z poprawnym imieniem. Pytanie moje, czy na piśmie wyjaśniam błąd, czy płacę za ten błąd? Jestem pierwszy raz w takiej niezręcznej sytuacji? Proszę o pomoc??
:)Monia
Minoka
Stażysta
Posty: 50
Od: 09 paź 2020, 10:29
Zajmuję się: pracownik socjalny


Napisano: 02 mar 2022, 10:37

Pomożecie? Podpowiecie?
:)Monia
Minoka
Stażysta
Posty: 50
Od: 09 paź 2020, 10:29
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 02 mar 2022, 14:58

no nie wystarczy, że się nauczymy czegoś przez takowy błąd :D
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 02 mar 2022, 15:59

Ja miałam dwie takie pomyłki z winy urzędnika( MOJEJ) i nic nie robiłam z tym.Ale w systemie zaznaczyłam przy wydawaniu karty. "Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi” !
mika2020
Stażysta
Posty: 131
Od: 20 lip 2020, 9:17
Zajmuję się: KDR/ST



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem