Czy ktoś orientuje się na jakim etapie powinnam unieważnić karte która zawiera błąd - literówkę w nazwisku? Pomyłkę wykryto niestety po przekazaniu karty do produkcji, wnioskowano tylko o tradycyjną kartę, muszę więc poczekać aż karty przyjdą i ją unieważnić. Zastanawiam się tylko czy mogę to zrobić przy odbiorze przesyłki? czzy jest taka opcja na tym etapie, czy powinnam ją normalnie przyjąć i dopiero póxniej anulować?
Kartę, która posiada błąd w danych osobowych przy odbieraniu przesyłki można anulować z powodu "Błędu wnioskodawcy" lub "Błędu urzędnika". Nie trzeba takiej błędnej karty wydawać, przy odbiorze przesyłki można ją od razu anulować. Jeżeli wpisze Pani numer koperty, po prawej stronie pojawi się lista i tam właśnie można wybrać "Karta poprawna" albo "Karta niepoprawna z winy urzędnika/wnioskodawcy".