zmiana gminy - jak zrobić w systemie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 26 mar 2018, 15:08

problem wygląda następująco:
Rodzina z innej gminy...przeprowadzila sie do naszej gm (niby już ze 2 lata temu)
Rok temu wnioskodawca (pani) zmieniła nazwisko i zlożyla w naszej gm wniosek o zmianę danych. poprzedni mój pracownik wydał zmienioną kartę.
problem jest w tym że ta pani tylko sama złozyla wniosek o kartę (ze zmianą danych).
i u nas w systemie tylko dla niej jest wydana KARTA.
w systemie: wniosek o dodanie nowej rodziny w gminie" : NIE.

pozostali członkowie rodziny maja karty z tamtej gminy...a MIESZKAJĄ NA TERENIE NASZEJ GM.

dzisiaj przychodzi do nas ponownie i chce przedłuzenia karty dla uczącej sie córki i urodzilo sie kolejne dziecko.
zasugerowałam, aby zlożyla wniosek dla POZOSTAŁYCH czlonkow rodziny.
i teraz....
w systemi robię 1. "wnosze o przyznanie kdr" i podrodzaj : nowa rodzina ??
cz "wnosze przyznanie kdr dla członka ktory byl wczęsniej posiadaczem????

2. czy tamte karty będą aktywne?? jeżeli zrobię zamowienie u nas??

3. a dla nowego dziecka ?? ( wnosze o przyznanie kdr czy dodanie nowego czlonka rodziny??

zamieszałam sie w tym wszystkim.
Łucka
Praktykant
Posty: 48
Od: 20 mar 2018, 11:11
Zajmuję się: kdr


Napisano: 26 mar 2018, 20:05

a może zrobić uzupełnienie rodziny dla wszystkich. tylko dla dziecka nowego - dodanie członka rodziny.

Proszę o podpowiedź jeżeli ktoś coś wie ;)
Łucka
Praktykant
Posty: 48
Od: 20 mar 2018, 11:11
Zajmuję się: kdr

Napisano: 26 mar 2018, 22:36

Według ustawy, należny anulować poprzednie karty i wydać nowe, ponieważ zmieni się numer na karcie,
Ustawa mówi o konieczosni poinformowania tamtej gminy za pomocą systemu (funkcja komunikacji) o konieczności anulowania tamtych kart ze względu na zmianę miejsca zamieszkania i zgłoszenie się o wydanie nowych kart.

Oczywiscie system działa inaczej i z tego co mi wiadomo już na etapie wydawania nowych kart, zapyta czy anulować poprzednie, informacje o tym że tak działa system dostałem z HD KDR, mielismy sytuacje odwrotną tzn. rodzina wyprowadziła sie do innej gmin
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 937
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 27 mar 2018, 7:29

no właśnie... niby teraz nie ma teraz konieczności wybierania się do poprzedniej gminy... bo system sam anuluje/////

tylko nie wiem co zrobić z tymi pozostałymi członkami rodziny...dodać jako nowa rodz. czy uzupełnienie...
Łucka
Praktykant
Posty: 48
Od: 20 mar 2018, 11:11
Zajmuję się: kdr

Napisano: 27 mar 2018, 11:20

Skoro przy wniosku dla matki ma Pani informację, że "Nowa rodzina w gminie: NIE" to w takim razie do jakiej rodziny przypisała Pani tą matkę? Czy jak wyszuka Pani jej numer rodziny w zakładce "Zarządzanie kartami" to pojawiają się tylko jej karty czy jakichś innych ludzi też?
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 27 mar 2018, 13:20

no właśnie jest informacja przy tej Pani: nowa rodzina w gminie :NIe .co mnie zmyliło. ale numer ma przypisany...po tym numerze w systemie pojawia się PANI.
dzwoniłam do helpdesk i kazali dodać pozostałych członków rodziny przez uzupełnienie. zrobiłam tak ....po czym pojawiła się informacja ze karty przyznane są w innej gminie ( to tak ...ale niby teraz w systemie teleinformatycznym miało to przejść bez problemu) . problem jest....kart nie mogę przyznać.
Łucka
Praktykant
Posty: 48
Od: 20 mar 2018, 11:11
Zajmuję się: kdr

Napisano: 27 mar 2018, 14:19

To, że osoby mają karty w innej gminie samo w sobie nie jest problemem. Owszem, pojawiają się takie komunikaty, ale system pozwala na przyznanie takich kart. Być może pojawiają się Pani inne blokujące komunikaty błędu? Zawsze można zadzwonić na HelpDesk, podać numer wnioski i poprosić o podanie przyczyny pojawienia się komunikatów błędów.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 28 mar 2018, 9:19

no właśnie mi pojawił się tylko i wyłącznie ten komunikat że karty przyznane są w innej gminie. nie mogę przyznać kart . dzwoniłam do helpdesk i przyjęli zgłoszenie błędu w systemie. czekam teraz na wiadomość z ich strony.
Łucka
Praktykant
Posty: 48
Od: 20 mar 2018, 11:11
Zajmuję się: kdr


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x