Napisano: 03 kwie 2018, 14:08
Każda karta tradycyjna najpierw po rozpatrzeniu wniosku posiada status "Przyznana", a dopiero później po złożeniu na nią zamówienia w PWPW otrzymuje status "W produkcji". Aby karta "Przyznana" została zamówiona należy wejść w zakładkę "Nowe zamówienie", zaznaczyć kartę i wybrać "Zatwierdź dla wybranych kart". Jeśli założenie ma być złożone na wszystkie widoczne karty, można kliknąć "Zatwierdź dla wszystkich kart".
W kwestii sprawozdań to składane są one tak jak Pani napisała co pół roku. W kwestii raportów to są one opcjonalne. W systemie nigdzie się ich nie wysyła. Można je wykonywać dla siebie żeby na bieżąco kontrolować czy wszystko poprawnie się wprowadziło. Słyszałam, że niektóre urzędy mają obowiązek generowania i drukowania raportów co jakiś czas, ale nie jest to wymóg ustawowy.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl