Błąd z winy pracownika

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
Kaska11

Błąd z winy pracownika

Post autor: Kaska11 »

Słuchajcie...dopatrzyłam się błędu w imieniu. Teraz co mam dalej robić, bo są dwie opcje, które mogę wykorzystać:
1. Przyjdzie karta--->anuluje ją---->wnoszę o duplikat
2. Wnioski---->wydanie duplikatu

Teraz nie wiem co zrobić, bo i tu i tu mogę zamówić ten duplikat dla danej osoby!!!
KDR 2015

Re: Błąd z winy pracownika

Post autor: KDR 2015 »

Na pewno nie zamawiasz duplikatu bo za niego musiałby zapłacić wnioskodawca a ta pomyłka to nie jest jego wina,więc ją anulujesz i zamawiasz jeszcze raz czyli gdy bedzie dostarczona do dać na konkretną rodzine wtedy anulować pomyloną kartę karte możliwość edycji na anulowanej karcie anulowanie karty z powodu tam jest do wyboru " korekta danych" i gdy karta bedzie już anulowana zamówić ponownie
gosia00

Re: Błąd z winy pracownika

Post autor: gosia00 »

Spróbuj zadzwonić do PWPW i jeśli karta ma jeszcze status w"produkcji" to może oni sami poprawią błąd. Ja tak zrobiłam bo we wniosku zaznaczyłam rodzic zamiast małżonek. Sami poprawili :)
mbrrrrr

Re: Błąd z winy pracownika

Post autor: mbrrrrr »

a jak jest mąż+żona i ich trójka dzieci to jak zaznaczam w programie? Mąż czy rodzic?
bietka333:-)

Re: Błąd z winy pracownika

Post autor: bietka333:-) »

Przeglądanie wniosków-Dostarczona do gminy-szczegóły-Anuluj aktualną kartę-Korekta Danych Anuluj
Rodzina-Karta-Edytuj- (Po edycji)-Zamów kartę
eeeee

Re: Błąd z winy pracownika

Post autor: eeeee »

gosia00 pisze:Spróbuj zadzwonić do PWPW i jeśli karta ma jeszcze status w"produkcji" to może oni sami poprawią błąd. Ja tak zrobiłam bo we wniosku zaznaczyłam rodzic zamiast małżonek. Sami poprawili :)
no to chyba trafiłaś na fajną osobę, bo ja przy podobnej sytuacji dzwoniłam i nie chcieli tego poprawić, musze czekać aż będzie wydana, anulować i zrobić korektę
Martini
Stażysta
Posty: 184
Rejestracja: 19 maja 2014, 10:46
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Błąd z winy pracownika

Post autor: Martini »

Zobacz sobie jak ja to robiłam:
viewtopic.php?f=57&t=207177998

Frogi mi wówczas pomagał ;)
Pozdrawiam Cię Frogi :)
ODPOWIEDZ