błagam pomocy - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 08 lut 2017, 12:06

zamówila zła karte juz do mnie doatarla przy odebieraniu przesylki wzielam od razu anulowanie z bledu urzednika, ale teraz nie moge zmienic danych i zamowic jeszcze raz?
Marta_16


Napisano: 08 lut 2017, 12:21

wchodzisz w zarządzanie kartami, wybierasz daną kartę, klikasz zamów ponownie i nastepnie zmieniasz dane
magda12345
Stażysta
Posty: 53
Od: 08 lut 2017, 12:18
Zajmuję się: PS/ZI

Napisano: 08 lut 2017, 12:33

dzieki bardzo za pomoc az mnie glowa rozbolala balam sie kliknac ze nzowy zamowi sie ze złymi danymi a czy jestes w stanie podpowiedziec czy mozna usunac wniosek bo zaczelam wprowadzac jescze raz dla tej osoby ale i tak nie dalo sie zamowic da rade go jakos usunac?
Marta_16

Napisano: 08 lut 2017, 12:40

jeżeli wniosek został zatwierdzony to nie da się go usunąć, jeżeli jest w wersjach roboczych to powinno się dać, ale nie pamiętam jak to zrobić
magda12345
Stażysta
Posty: 53
Od: 08 lut 2017, 12:18
Zajmuję się: PS/ZI



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem