edycja sprawozdania S01 - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 09 lut 2017, 11:12

już chyba zupełnie zgłupiałam, podpowiedzcie w jaki sposób edytować sprawozdanie ? chciałam wpisać wykorzystane środki i nie wiem jak :( ...
gopsianka
Referent
Posty: 470
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:


Napisano: 09 lut 2017, 11:20

Mam ten sam problem i też nie wiem jak edytować. Utworzyłam nowe sprawozdanie, zapisałam, nie zgadzają sie koszty a ja nie wiem jak to poprawić.
DM1976

Napisano: 09 lut 2017, 11:57

Nie ma opcji edycji sprawozdania, za każdym razem trzeba je tworzyć od nowa. Jeżeli utworzysz i wpiszesz dane jakieś w poniesionych kosztach i zapiszesz je, to jak jeszcze raz będziesz chciała coś zmienić to musisz na nowo utworzyć (tamte zapisane powinno pamiętać).

Proszę również zwrócić uwagę na wydruk sprawozdania gdzie jest kolumna "za 2016 r., w tym:" powinna tam być kwota za 1+2 półrocze, jakby nie zsumowało to należy zapisać sprawozdanie tak jak powinno być i utworzyć na nowo i jeszcze raz zapisać i powinno być ok.

PS. I tak długo czekacie z wysyłką sprawozdania, myślałem, że już większość wysłała szybciej :D
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 09 lut 2017, 12:03

ja wysłałam w I ale dziś dzwonili ze źle i mam poprawić. A gdzie mam wpisać imie i nazwisko osoby sporządzającej spr, jest tylko rubryka na tel i fax, a na wydruku jest imę i nazw os: user........ zamiast imienia i nazwiska. Jak można to poprawić. Ponadto w uwagach mam napisać, że wszystkie śr zostały wykorzystane, a rubryki uwagi też nie ma a na wydruku jest. Proszę o pomoc!!!
DM1976

Napisano: 09 lut 2017, 13:52

No to jak utworzysz sprawozdanie to masz tam taką zakładkę "Komentarz".

A kazali ci poprawić imię i nazwisko?? Ogólnie imienia i nazwiska nie można wpisać tam ręcznie z tego co widzę, chyba że bardzo chcesz to możesz spróbować w Module Administracyjnym -> Zarządzanie Użytkownikami i tam może dodać imie i nazwisko i stamtąd ściągnie? Nie wiem sam czy zadziała.

Ja wysłałem tak jak jest, powinni dać możliwość wpisania imienia i nazwiska w sprawozdaniu... Ja nawet na to nie zwróciłem uwagi i tak poszło, więc chyba było ok. Jedyne co sprawdzałem to czy dobrze wyliczyło dane w sprawozdaniu bo to musi się zgadzać i uzupełniłem koszty.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 13 lut 2017, 15:08

michu95 pisze:No to jak utworzysz sprawozdanie to masz tam taką zakładkę "Komentarz".

A kazali ci poprawić imię i nazwisko?? Ogólnie imienia i nazwiska nie można wpisać tam ręcznie z tego co widzę, chyba że bardzo chcesz to możesz spróbować w Module Administracyjnym -> Zarządzanie Użytkownikami i tam może dodać imie i nazwisko i stamtąd ściągnie? Nie wiem sam czy zadziała.

Ja wysłałem tak jak jest, powinni dać możliwość wpisania imienia i nazwiska w sprawozdaniu... Ja nawet na to nie zwróciłem uwagi i tak poszło, więc chyba było ok. Jedyne co sprawdzałem to czy dobrze wyliczyło dane w sprawozdaniu bo to musi się zgadzać i uzupełniłem koszty.
Gdzie można uzupełnić koszty? Bo nie ma możliwości edycji tego sprawozdania
mmr

Napisano: 15 lut 2017, 10:38

Żeby cokolwiek zmienić w sprawozdaniu musi być ono cofnięte. A jak rowiązaliście problem z imieniem i nazwiskiem? - bo musimy to wpisać:(
mimika

Napisano: 15 lut 2017, 13:56

Najlepszym rozwiązaniem jest po prostu zadzwonić do KDR i oni pomogą rozwiązać problem ;)
nina30



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x