wniosek elektroniczny - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 09 lut 2017, 10:04

Dzisiaj odebrałam w systemie pierwszy wniosek elektroniczny. Wnioskodawca źle go wypełnił. Zaznaczył ważność karty dla wszystkich członków bezterminowo, dodatkowo nie załączył żadnych dokumentów. Co mam zrobić w takim przypadku? Dzwonić o uzupełnienie dokumentów, ale jak poprawić ten wniosek? Proszę o odpowiedź
kami;a


Napisano: 10 lut 2017, 9:25

Współczujemy :lol: od razu dzwonić może z pomocą do helpdeków i ministerstw, wszyscy są zajęci i przejęci sprawą i przeglądają dwa razy dziennie czy ktoś im problemu nie wyśle :roll:
ubu

Napisano: 15 lut 2017, 14:07

Ja również otrzymałam już wniosek elektroniczny. Można go edytować tak też zrobiłam i terminy kart zmieniłam. Pan również nie dołączył załączników, skontaktowałam się z nim i tego samego dnia je otrzymałam. W systemie nie ma opcji drukuj, z tego co się dowiedziałam od Pań z KDR to ta opcja ma wejść od marca, gdyż system nie jest do tego obecnie przystosowany (śmiech na sali ehhh) jak drukować??? jak rejestrować wniosek ;/???? Jeśli klient nie dołączy dok. to pisać wezwanie o uzupełnienie dok. ważne z numeru PESEL w systemie można sprawdzić całą rodzinę.
nina29

Napisano: 23 lut 2017, 8:15

Proszę mi powiedzieć czy w przypadku obsługi elektronicznej wniosku przy wysłaniu wezwania o uzupełnienie braków formalnych wniosku i całej obsługi wniosku elektronicznego potrzebny jest podpis elektroniczny???????
gośc7



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem