błędy w zbiorze centralnralnym (CBB) - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 23 ]

Napisano: 04 lip 2017, 9:57

W casie wyszła mi miękka walidacja
Kod walidacji: SW/3.2 Występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze dziecko.
Ilość wystąpień: 2
Rodzaj walidacji: miękka
dotyczy tej samej osoby mianowicie: ojciec złożył 1 wniosek na swoje dzieci 7 w tym jest na pierwsze dziecko; drugi złożony w związku z przysposobieniem dziecka też jest na pierwsze dziecko (decyzja uchylona od 01.05.2017 ponieważ pierwsze jego własne dziecko ukończyło 18 lat i stało się opiekunem)
co z tym zrobić?
anulka3
Praktykant
Posty: 30
Od: 13 kwie 2017, 11:55
Zajmuję się: ŚW, ŚR


Napisano: 04 lip 2017, 11:57

Anulka czyli Ty miałaś wiele Błędów - Brak identyf. w CBB, a pomimo to wysłałaś zbiór, tak? i wtedy w CASie miałaś tylko te dwa błędy, o których piszesz powyżej, tak?
Tamte braki w CBB, jakby zniknęły, jeśli dobrze rozumiem?
Diana
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 511
Od: 30 mar 2016, 18:48
Zajmuję się:

Napisano: 04 lip 2017, 12:00

Ja w pierwszym kwartale tak miałam, inne błedy w programie, a inne w casie. Więc teraz jakoś się nie przejmuję tym, że u jednej osoby cały czas mam brak identyfikatora. Próbowałam poprawić i dalej to samo więc dałam sobie z tym spokój, bo wiem, że wszystkie dane się zgadzają...
Edysia185
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 843
Od: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie

Napisano: 05 lip 2017, 12:39

gdzie mam znaleźć: pliki żądanie/odpowiedź z usługi "Aktualizacja Danych w CBB" oraz "Pobierz Wynik Aktualizacji" - czy chodzi o dziennik zdarzeń?
raksa
Referent
Posty: 229
Od: 12 mar 2016, 21:53
Zajmuję się:

Napisano: 05 lip 2017, 15:21

Mi z kolei wyskakuje jeden błąd z CBB, którego nie mogę w żaden sposób poprawić- pracownik rejestrujący błędny wniosek pracuje na POMOŚCIE, osoba z błędem wystąpiła w wywiadzie jako członek rodziny jakieś 10 lat temu, później już go w składzie rodziny nie było. NIe można mu zrobić weryfikacji CBB
rabarbar
Stażysta
Posty: 64
Od: 09 mar 2017, 14:55
Zajmuję się: ŚW/DS

Napisano: 05 lip 2017, 15:36

A co ma Pomost do zbioru centralnego z 500+ ?
I jeszcze raz przypominam, to co już pisałem, błędy w zbiorze centralnym nie mają nic wspólnego z weryfikacją w CBB.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 05 lip 2017, 15:44

Wyskoczył błąd- brak identykatora CBB. Pracownik rejestrujący pracuje TYLKO na POMOŚCIE. Nigdy do mojego systemu nie wchodził/ nie logował się/ nie ma ze mną nic wspólnego. Nie znam przyczyny. Piszę tylko o faktach
rabarbar
Stażysta
Posty: 64
Od: 09 mar 2017, 14:55
Zajmuję się: ŚW/DS

Napisano: 05 lip 2017, 15:48

A czy wskazana osoba jest zarejestrowana w oprogramowaniu do 500+ ?
Czy wystąpiła we wniosku dot. 500+ lub w decyzji?
Czy błąd wyskoczył w oprogramowaniu do 500+ czy już w CAS?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 05 lip 2017, 16:20

Błąd wyskoczył w oprogramowaniu przed wczytaniem do cas. Ta osoba występuje w składzie rodziny w 500+. Podobne błędy już miałam ale te z kolei rejestrowała osoba od rodzinnego. Pomogło zweryfikowanie osób w cbb przez pracownika od zas. Rodzinnego. W tym jednym przypadku nic niw pomaga. Dlatego wspominam o POMOŚCIE
rabarbar
Stażysta
Posty: 64
Od: 09 mar 2017, 14:55
Zajmuję się: ŚW/DS

Napisano: 05 lip 2017, 19:33

Oczywiście pisząc "ta osoba" mam na myśli osobę, której błąd dotyczy a nie pracownika rejestrującego
rabarbar
Stażysta
Posty: 64
Od: 09 mar 2017, 14:55
Zajmuję się: ŚW/DS



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 23 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x