wpływają do nas wnioski o KDR, miałam dostęp do konta, nie pamiętam jednak hasła i loginu (nie pracowałam w systemie przez kilka lat), nie mogę znaleźć w zapisanych. Niestety nie mamy obecnie osoby, która była administratorem.
Gdzie zwrócić się o pomoc?
Brak dostępu do systemu KDR - brak administratora
-
- Praktykant
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 sie 2022, 14:44
- Zajmuję się: PS
- Kontakt:
-
- Referent
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 maja 2019, 10:25
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Brak dostępu do systemu KDR - brak administratora
mam jakiś numer do help desku: (33) 723 26 72
tylko nie wiem czy jest aktualny....
przypomnienie hasła tez nie działa? :/
link w systemie do helpdeska "mailowego": https://chd.softiq.pl/
tylko nie wiem czy jest aktualny....
przypomnienie hasła tez nie działa? :/
link w systemie do helpdeska "mailowego": https://chd.softiq.pl/
-
- Stażysta
- Posty: 86
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 11:11
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Brak dostępu do systemu KDR - brak administratora
Informacja dot. uruchomienia obsługi HelpDesk
Szanowni Państwo,
przesyłam informacje na temat kanałów komunikacji uruchomionych na potrzeby wsparcia użytkowników SI KDR w ramach umowy numer 11/DI/PN/2019 z dnia 3 czerwca 2019 r:
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: [email protected]
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355
W celu utworzenia konta na w/w panelu zgłoszeń prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]
Prosimy o przesłanie w wiadomości następujących danych:
- Imię
- Nazwisko
- Jednostka
- Numer telefonu
- Adres e-mail, który zostanie przypisany do konta i będą na niego przesłane dane do logowania.
Szanowni Państwo,
przesyłam informacje na temat kanałów komunikacji uruchomionych na potrzeby wsparcia użytkowników SI KDR w ramach umowy numer 11/DI/PN/2019 z dnia 3 czerwca 2019 r:
- tel: 32 723 26 72
- e-mail: [email protected]
- web: https://chd.softiq.pl/
- fax: 32 32 31 355
W celu utworzenia konta na w/w panelu zgłoszeń prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: [email protected]
Prosimy o przesłanie w wiadomości następujących danych:
- Imię
- Nazwisko
- Jednostka
- Numer telefonu
- Adres e-mail, który zostanie przypisany do konta i będą na niego przesłane dane do logowania.
Oprócz Brak dostępu do systemu KDR - brak administratora - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
Czy dziecku się należy karta?
Błąd biznesowy
Wniosek o duplikat KDR
Wniosek elektroniczny - przekazanie do innej jednostki
Zmiana nazwiska
KDR
Karta elektroniczna
przedłużenie KDR a dodatkowa forma karty
pani zgubiła karty i zmieniła miejsce zamieszkania
KDR w innej gminie, teraz wniosek u nas, ale nie spełnia przesłanek?
KDR dla Ukraińców
Wnioskodawca
KARTY ELEKTROBNICZNE
rezygnacja z wnisku elektronicznego
Przedłużenie terminu
nie wynajduje mi osoby