brak współpracy

ODPOWIEDZ
~Ja

brak współpracy

Post autor: ~Ja »

Witam,
Co robicie w sytuacji, kiedy klient zobowiązuje się do dostarczenia zaświadczeń o dochodach i tego nie robi? Termin mija i nic, dzwonię, to raz odbiera i przytakuje, innym razem - w ogóle nie odbiera. No i nie mogę zakończyć wywiadu chodzi o ustalenie opłaty za pobyt dziecka w rodzinie zastępczej). Macie jakieś pomysły?
~@

brak współpracy

Post autor: ~@ »

wysyłam wniosek do zakładu pracy z prośbą o podanie wysokości wynagrodzenia
~Ja

Re: brak współpracy

Post autor: ~Ja »

Niestety, to nie takie proste. Praca dorywcza.
~Ja

Re: brak współpracy

Post autor: ~Ja »

Źle napisałam. Chodzi o oświadczenie.
~~Ella

Re: brak współpracy

Post autor: ~~Ella »

A może by go tak obciążyć odpłatnością za pobyt dziecka w...., skoro nie chce dostarczyć zaświadczeń.
~mada

Re: brak współpracy

Post autor: ~mada »

Nie rozumiem. Chodzi o oświadczenie o pracach dorywczych? Dlaczego zatem przeprowadzając wywiad, biorąc podpis na wywiadzie i innych dokumentach, nie bierzesz od Klienta tego oświadczenia tylko liczysz, że on dostarczy ci je później?
~Ja

Re: brak współpracy

Post autor: ~Ja »

Podał, że pracuje na umowę-zlecenie, więc chciałam zaświadczenie. Teraz już mówię, jak dzwonię, że może być oświadczenie. W każdym razie nie mam nic. Nie zdarzają się u was takie sytaucje, że ktoś się zobowiązuje i nie doręcza? A chyba nie mogę mu ustalić opłaty \"za karę\"..
~Ja

Re: brak współpracy

Post autor: ~Ja »

A nazwy firmy nie wpisałam w IV :/
~mada

Re: brak współpracy

Post autor: ~mada »

Jeżeli pracuje to wysyłam do firmy prośbę o podanie wysokości wynagrodzenia (oczywiście pismo w formie wniosku o udostępnienie danych osobowych).
ODPOWIEDZ