centralizacja/ Polkomtel - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 27 gru 2016, 15:07

Wysłałam do kontrahentów pismo zmianie danych na fakturach od stycznia 2017.
Polkomtel przysłał pismo że może przeprowadzić zmianę po otrzymaniu dokumentów potwierdzających zmianę danych jednostki.( wydruk z CEIDG, odpis z KRS, zaświadczenie o nadaniu NIP lub inny). Czy miał ktoś taka sytuację i co w takim wypadku wysłać?
Iza73


Napisano: 28 gru 2016, 9:34

Witam, ja też wysłałam pisma do kontrahentów, w tym do POLKOMTEL, i czekam co dalej.
Iza73 powiedz mi czy długo czekałaś na odpowiedź od nich, czy szybko odpisali, no i co im wyśleś - wyrok TrybunałU???????? :oops:
Pozdrawiam
Agnieszka81

Napisano: 05 sty 2017, 21:23

Iza napisz jak rozwiązałaś sprawę z Polkomtel (pismo w sprawie zmiany danych)
Pozdrawiam
Agnieszka81

Napisano: 09 sty 2017, 9:57

Wysłałam nadanie NIP Gminie + pismo o centralizacji.
Orange z kolei tak się przywiązał do tego że faktury z NIP Gminy ma wysyłać na adres Ośrodka Pomocy Społecznej, że korektę faktury za 10/2016 dotyczącą gminy przesłał na nasz adres ( mimo ze w korekcie nie ma ani słowa jeszcze o OPS). Myślę że w tych dużych firmach telekomunikacyjnych będzie problem zanim to ogarną.
Iza73

Napisano: 09 sty 2017, 15:12

a jak z decyzjami o opdpłatnościach za DPS podpisane z DPS-ami ? Musimy je aneksować czy tylko wysyłamy informację o prawidłowym wystawianiu not ?
Gość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x