Już tydzień siedzę i szukam informacji dotyczących możliwości jednego wpisu do rejestru sprzedaży vat na podstawie PK. Nam każą wpisywać do rejestru sprzedaży każdą wpłatę na rachunek bankowy. Nie wiem jak to obejść. Mieszkaniec ma czasami i 3 wpłaty lub 2 wpłaty i zwrot. Prowadzimy w programie DOM pełną ewidencję odpłatności i jeszcze dodatkowo ten rejestr sprzedaży vat. Nie wyjdę z pracy! Może ktoś wie na jakiej podstawie można wpisywać w rejestr zbiorczym dokumentem PK przypisy odpłatności lub na koniec miesiąca przypisy minus odpisy. Może wystarczy zapis w Polityce rachunkowości - w oparciu o ustawę o rachunkowości i dokumentach zbiorczych. Ale ustawa o vat mówi jednoznacznie. Proszę o komentarz.
Tak jak napisałam wczoraj u nas również centralizują i czekają mnie dodatkowe obowiązki.
Też jestem zainteresowana nawet bardzo tą interpretacją
mail: [email protected]
z góry dziękuję