Wiadomo,ze rozporządzenie z 18.01.2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej nas nie dotyczy. Czy potworzyliście nowe. Nie bardzo wiem jak za to się zabrać. Może ktoś życzliwy pomoże.
Nowe rozporządzenie nie dotyczy ośrodków pomocy społecznej, ale zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz. U. z 2006 r. nr 97, poz. 673 z poźn. zm ) kierownicy jednostek obowiązani są zapewnić gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie, klasyfikowanie, itd.... materiałów archiwalnych. I na tej podstawie kierownik tworzy instrukcję dla swojej jednostki dostosowaną do jej potrzeb ( może się posłużyć klasyfikacją z nowego rozporządzenia, ale trzeba pamiętać o tym, i to jest bardzo istotnie, żeby zatwierdził ją uprzednio Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych.
Trzeba to ustalić z Archiwum Państwowym, wszystko zależy od nich. Przygotuj projekt w/g własnego uznania a oni to zatwierdzą bez uwag albo naniosą wlasne poprawki.
Trzeba to ustalić z Archiwum Państwowym, wszystko zależy od nich. Przygotuj projekt w/g własnego uznania a oni to zatwierdzą bez uwag albo naniosą wlasne poprawki.
Chyba że macie już coś ustalone i zatwierdzone przez Archiwum - wtedy lecicie dalej ta numeracje co macie
U mnie kierownictwo kontaktowało się z AP i okazało się ze mamy zatwierdzone (już od paru lat) i to nas wciąż obowiązuje.