Co z etatem opiekunki - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 07 wrz 2020, 8:54

Witam. Ośrodek zatrudnia trzy opiekunki środowiskowe. Jedna z Pań na początku przeszłego roku odchodzi na emeryturę. W ostatnim czasie zmarło jej dwóch podopiecznych, przez co nie wyrabia 8 godzin pracy. Zastanawiam się jak rozwiązać zaistniałą sytuację. Pani zwolnić ani zmniejszyć etatu nie mogę, zmienić etat któreś z pozostałych Pań też bym nie chciała. Pomyślałam, że Pani przed emeryturą dam sprzątanie Ośrodka, tylko nie wiem czy mogę tak zrobić i czy powinnam to zrobić w formie aneksu do umowy? Proszę o podsunięcie pomysłu, dziękuje i pozdrawiam. :)
Dodam,że Panie naprawdę rzetelnie wykonują swoją pracę,są oddane swoim podopiecznym dlatego nie chciałabym zadziałać na niekorzyść dla żadnej z nich.
annaops19
Praktykant
Posty: 19
Od: 29 paź 2019, 9:40
Zajmuję się: pomoc społeczna


Napisano: 02 paź 2020, 13:15

U mnie w OPS opiekunka ma właśnie w zakresie sprzątanie aby mieć pełny etat
bea2
Stażysta
Posty: 153
Od: 08 sie 2018, 12:21
Zajmuję się: PS



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem