Comiesięczne zestawienia dla zarządcy - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 22 lip 2025, 8:23

Witam,
w moim ośrodku przyjęła się taka praktyka, że co miesiąc w dniu wypłaty wysyłam do każdego zarządcy zestawienie wypłaconych dodatków. Taka lista wypłat, żeby wiedzieli komu jaki dodatek mieszkaniowy został wypłacony.
Dostałam już sygnały od kilku zarządców, że takie comiesięczne zestawienia nie są im potrzebne, ponieważ na podstawie mojej informacji po przyznaniu wnioskodawcy dodatku mieszkaniowego mają już wszystkie potrzebne im dane.
Czy wysyłacie takie comiesięczne zestawienia dla zarządców czy jest to faktycznie zbędne?
Kattis
Referent
Posty: 246
Od: 23 sty 2018, 16:26
Zajmuję się: ŚR, FA, DM


Napisano: 22 lip 2025, 8:29

tak wysyłam
Agawik
Praktykant
Posty: 27
Od: 20 gru 2021, 10:41
Zajmuję się: DM,DE

Napisano: 22 lip 2025, 8:37

Ja też wysyłam listy wypłat co miesiąc.
lusia&lusia
Starszy referent
Posty: 524
Od: 27 sty 2017, 20:26
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, dodatek osłonowy, węglowy itp.

Napisano: 22 lip 2025, 8:37

A wysyłacie je listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, czy zwykłym?
Kattis
Referent
Posty: 246
Od: 23 sty 2018, 16:26
Zajmuję się: ŚR, FA, DM

Napisano: 22 lip 2025, 8:39

Listem poleconym
MagataK
Stażysta
Posty: 113
Od: 11 cze 2021, 14:11
Zajmuję się: DM/DE/ST

Napisano: wczoraj, 11:04

Listy wypłat wysyłam tylko spółdzielni i tbs.
Robię jedną listę zbiorową (inaczej miałabym z 70 list wypłat).
Wszystkim wysyłam, zgodnie z ustawą, informację o przyznanym dodatku, po wydaniu decyzji. Pismo też zawiera info o obowiązku zgłaszania zaległości, karze itp.
Maxima
VIP
Posty: 3144
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: wczoraj, 13:15

ja wysyłam (zaszyfrowanym mailem) co miesiąc w dniu wypłaty tylko wykaz osób, które rozpoczęły pobieranie dodatków mieszkaniowych od bieżącego miesiąca ze wskazaniem daty krańcowej - zestawienie generowane przez cheops.

Czy to spełnia wymogi art. 7 ust. 7a przesłania informacji? jak dokładnie wygląda przesyłana przez was informacja? w formie pisma? kiedy? np na koniec miesiąca, czy w dniu wypłaty?
MGOPSss1
Praktykant
Posty: 12
Od: 02 paź 2024, 12:07
Zajmuję się: dm fa

Napisano: wczoraj, 15:09

art 7 ust 7a. Informację o wysokości przyznanego dodatku mieszkaniowego oraz o okresie, na jaki został on przyznany, doręcza się zarządcy budynku albo innej osobie uprawnionej do pobierania należności za lokal mieszkalny.

wysyłam zarządy informacje (sporzadzone jako pismo) zaraz po przyznaniu dodatku.

listy wypłat tylko do społdzielni mieszkaniowej, lub innego zarzadcy gdzie płacę wiecej niz 1 dodatek. Gmina dostaje zestawienie listy wypłat, gdzie zaksiegowuje dodatek tylko za sam czynsz / lub na czynsz i śmieci.
Maja512
Referent
Posty: 439
Od: 29 maja 2018, 14:06
Zajmuję się: św

Napisano: wczoraj, 16:00

Ja tam na 10 każdego miesiąca sporządzam informację dla danego zarządcy komu od aktualnego miesiąc został przyznany DM i tyle? Nie wysyłam informacji od razu po wydaniu decyzji bo to za duży koszt. Robię jedną listę dla każdego bo jakbym miał co miesiąc średnio po 60 pism do zarządców wysyłać to nie ma sensu skoro można jednym pismem załatwić. I zamiast 60 pism mam po 10-20.
Nie wiem czy to dobra praktyka ale na ten moment nikt się jeszcze nie przyczepił.
GOPS_1234
Starszy referent
Posty: 544
Od: 05 mar 2019, 13:12
Zajmuję się: DM, DE, ST, Dodatki grzewcze...



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x