niestety ale Ministerstwo nie che telefonu komórkowego ( bo wcześniej podaliśmy nr tel. komórkowego ) tylko stacjonarny wiec jesteśmy zmuszeni do siedzenie w pracy
A nie da sie przekierować na telefon komórkowy?
skąd jesteś?krulewna pisze: ↑15 kwie 2020, 9:38U nas zrobiliśmy tak: zakupiliśmy roczny abonament za 20 zł miesięcznie żeby mieć numer alarmowy dostępny dla naszych klientów, ten telefon ma przy sobie cały czas dyżurująca osoba, podaliśmy go do tej platformy informacyjnej, a na pytanie z wydziału polityki społecznej odpowiedzieliśmy wojewodzie że w święta nie przewidujemy dyżurów. Dodam, że na telefon alarmowy nie mamy żadnych zgłoszeń póki co.
U nas nie ma ciśnienia na pomoc społeczną, najwyżej proszą, sugerują i dziękują za informację zwrotną.
Załoga pracuje zdalnie, w biurze są dyżury. Jak coś się dzieje to ogarniamy sprawę i tyle.
województwo pomorskiemagdalenamagda pisze: ↑15 kwie 2020, 9:55skąd jesteś?krulewna pisze: ↑15 kwie 2020, 9:38U nas zrobiliśmy tak: zakupiliśmy roczny abonament za 20 zł miesięcznie żeby mieć numer alarmowy dostępny dla naszych klientów, ten telefon ma przy sobie cały czas dyżurująca osoba, podaliśmy go do tej platformy informacyjnej, a na pytanie z wydziału polityki społecznej odpowiedzieliśmy wojewodzie że w święta nie przewidujemy dyżurów. Dodam, że na telefon alarmowy nie mamy żadnych zgłoszeń póki co.
U nas nie ma ciśnienia na pomoc społeczną, najwyżej proszą, sugerują i dziękują za informację zwrotną.
Załoga pracuje zdalnie, w biurze są dyżury. Jak coś się dzieje to ogarniamy sprawę i tyle.
nieźle wymyślone, jadę do was![]()