COVID - 19 dyżury w OPS - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 3 z 3    [ Posty: 28 ]

Napisano: 23 mar 2020, 9:04

czyli jest wznowione sprawozdanie, można podać telefony komórkowe?
:? :shock: :roll:
magdalenamagda
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 389
Od: 14 sie 2019, 8:40
Zajmuję się: pracownik socjalny
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie


Napisano: 07 kwie 2020, 13:25

Kr. pisze:
19 mar 2020, 9:21
Założyć numer na kartę to żaden problem - z tym, że wojewodowie i wójtowie nie zgadzają się na takie rozwiązanie (przynajmniej u nas). Dla nich "dyżur" oznacza dosłowne ślęczenie przy telefonie w urzędzie...
niestety ale Ministerstwo nie che telefonu komórkowego ( bo wcześniej podaliśmy nr tel. komórkowego ) tylko stacjonarny wiec jesteśmy zmuszeni do siedzenie w pracy
beatab
Referent
Posty: 335
Od: 16 kwie 2014, 12:14
Zajmuję się:

Napisano: 07 kwie 2020, 15:01

beatab pisze:
07 kwie 2020, 13:25
Kr. pisze:
19 mar 2020, 9:21
Założyć numer na kartę to żaden problem - z tym, że wojewodowie i wójtowie nie zgadzają się na takie rozwiązanie (przynajmniej u nas). Dla nich "dyżur" oznacza dosłowne ślęczenie przy telefonie w urzędzie...
niestety ale Ministerstwo nie che telefonu komórkowego ( bo wcześniej podaliśmy nr tel. komórkowego ) tylko stacjonarny wiec jesteśmy zmuszeni do siedzenie w pracy
A nie da sie przekierować na telefon komórkowy?
My tak robimy o 15.30 a o 19 pracownik przekierowuje ponownie na stacjonarny ops.
Ab alio expectes, alteri quod feceris
malinkka
Referent
Posty: 331
Od: 28 gru 2018, 10:20
Zajmuję się: PS

Napisano: 07 kwie 2020, 17:41

w ops na Wiktorskiej dopiero po dość długich ocxzekiwaniach dopiero dziś pierwszy udany kontakt z ops, do tej pory tylko ewentualnie z Falęcką jako główna siedziba.
Dziś jest blisko świąt, ludzie nie mają pieniędzy na święta, a to tradycja, brak uszanowania tradycji, choćby w pomocy w dofinansowaniu do żywienia, czy czegokolwiek.
Brak kontaktu z pracownikiem socjalnym przez dłuższy czas.
Zbliżąją się święta, a tu same kłopoty z ops z dostępem, a wnioski poskladane na zasiłek celowy. Brak odpowiedzialności co do takich wnioskow.

Jedynym udanym rozwiązaniem to choćby Mokotowskie Hospicium na Magazynowej, gdzie trzeba pochwalić za ich postępowanie błyskawiczne i pomoc w postaci paczek żywnościowych w ramach pomocy z UE.

Jak by nie bylo, to jedyna narazie pomoc ze strony ops. Całkowity brak kontaktu. Pracownik socjalny zniknął, a tu święta, wszystko drożeje, nie ma za co kupić sobie żywności, mimo, że obiecanki są ze strony rządowej. Apelują i przekazują sprawy w ops, a tu brak odpowiedzialności za podopiecxznych.
W takich ciężkich czasach jakie okazał się koronawirus i COVID. Stan krytyczny, nie ma co.
W takim okresie, gdzie wszystko opóznione z wnioskami
andrzejno
Awatar użytkownika
Praktykant
Posty: 27
Od: 16 lip 2016, 20:30
Zajmuję się: renta
Yahoo Messenger: andrzejno@gmail.com
Lokalizacja: Warszawa
Facebook: andrzej.nowak.250964
Skype: andrzej168

Napisano: 15 kwie 2020, 9:38

U nas zrobiliśmy tak: zakupiliśmy roczny abonament za 20 zł miesięcznie żeby mieć numer alarmowy dostępny dla naszych klientów, ten telefon ma przy sobie cały czas dyżurująca osoba, podaliśmy go do tej platformy informacyjnej, a na pytanie z wydziału polityki społecznej odpowiedzieliśmy wojewodzie że w święta nie przewidujemy dyżurów. Dodam, że na telefon alarmowy nie mamy żadnych zgłoszeń póki co.
U nas nie ma ciśnienia na pomoc społeczną, najwyżej proszą, sugerują i dziękują za informację zwrotną.
Załoga pracuje zdalnie, w biurze są dyżury. Jak coś się dzieje to ogarniamy sprawę i tyle.
krulewna
Praktykant
Posty: 38
Od: 15 gru 2015, 9:35
Zajmuję się:

Napisano: 15 kwie 2020, 9:55

krulewna pisze:
15 kwie 2020, 9:38
U nas zrobiliśmy tak: zakupiliśmy roczny abonament za 20 zł miesięcznie żeby mieć numer alarmowy dostępny dla naszych klientów, ten telefon ma przy sobie cały czas dyżurująca osoba, podaliśmy go do tej platformy informacyjnej, a na pytanie z wydziału polityki społecznej odpowiedzieliśmy wojewodzie że w święta nie przewidujemy dyżurów. Dodam, że na telefon alarmowy nie mamy żadnych zgłoszeń póki co.
U nas nie ma ciśnienia na pomoc społeczną, najwyżej proszą, sugerują i dziękują za informację zwrotną.
Załoga pracuje zdalnie, w biurze są dyżury. Jak coś się dzieje to ogarniamy sprawę i tyle.
skąd jesteś?
nieźle wymyślone, jadę do was :)
:? :shock: :roll:
magdalenamagda
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 389
Od: 14 sie 2019, 8:40
Zajmuję się: pracownik socjalny
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Napisano: 15 kwie 2020, 14:52

magdalenamagda pisze:
15 kwie 2020, 9:55
krulewna pisze:
15 kwie 2020, 9:38
U nas zrobiliśmy tak: zakupiliśmy roczny abonament za 20 zł miesięcznie żeby mieć numer alarmowy dostępny dla naszych klientów, ten telefon ma przy sobie cały czas dyżurująca osoba, podaliśmy go do tej platformy informacyjnej, a na pytanie z wydziału polityki społecznej odpowiedzieliśmy wojewodzie że w święta nie przewidujemy dyżurów. Dodam, że na telefon alarmowy nie mamy żadnych zgłoszeń póki co.
U nas nie ma ciśnienia na pomoc społeczną, najwyżej proszą, sugerują i dziękują za informację zwrotną.
Załoga pracuje zdalnie, w biurze są dyżury. Jak coś się dzieje to ogarniamy sprawę i tyle.
skąd jesteś?
nieźle wymyślone, jadę do was :)
województwo pomorskie
mamy bardzo w porządku służby wojewody w wydziale polityki społecznej
krulewna
Praktykant
Posty: 38
Od: 15 gru 2015, 9:35
Zajmuję się:

Napisano: 17 sie 2020, 9:30

u mnie w gminie w oddziale OPS pracownik socjalny jest niepewny, mam oczywiście podany telefon komórkowy, ale niepewny. Brak tego pracownika powodu brak możliwości starania się o pomoc finansową
andrzejno
Awatar użytkownika
Praktykant
Posty: 27
Od: 16 lip 2016, 20:30
Zajmuję się: renta
Yahoo Messenger: andrzejno@gmail.com
Lokalizacja: Warszawa
Facebook: andrzej.nowak.250964
Skype: andrzej168



  
Strona 3 z 3    [ Posty: 28 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem