Czy osoby które pracuyja na sygnity macie możliowśc weryfikacj danych z ZUS , US ? bo u mnie wyskakują błedy m.in brak uprawnień albo brak połączenia z usługą zewnętrzną czy nieaktywne połączenie z systemem zewnetrznym i nie wiem czy trzeba os z tym robic po czyjej stronie jest ten błąd? podano mi nr do departamentu informatyki ale tam nikt nie odbiera? Ktoś sie orientuje
a więc weryfikując dane z ZUS pojawia się komunikat: Błąd Error Code 403: Brak uprawnień.
weryfikacja danych o dochodzie pojawił się błąd: Błąd połączenia z usługą wewnętrzną ale teraz robiłam znowu to się udało uzyskać dane
no i CEPIK gdzie wyskakuje ostrzeżenie że Połączenie z systemem zewnętrznym CEPIK jest nieaktywne
Błąd Error Code 403: Brak uprawnień.
oznacza, że usługa została zablokowana od strony Wykonawcy Emp@tii (prawdopodobnie do dnia wejścia w życie ustawy). Zgłaszaliśmy Wykonawcy Emp@tii, że ta treść komunikatu powinna być inna, bo obecna nic nie mówi o przyczynie problemu, niestety nasze zgłoszenie nie zostało dotąd zrealizowane.
Błąd połączenia z usługą wewnętrzną może oznaczać chwilowy brak połączenia z serwerem Emp@tii, należy wówczas ponowić próbę po pewnym czasie, tak jak zresztą zrobiłaś i się udało.
Mamy nadzieję że 1 stycznia czyli po wejściu w życie zmian ustawowych, niedziałające usługi zostaną odblokowane, jednak jako dostawcy systemów dziedzinowych nie mamy na to wpływu. Nasze oprogramowanie zostało dostosowane do współpracy z Emp@tią, jednak dopóki usługi nie zostaną odblokowane, nic nie poradzimy na to że nie da się uzyskać wyników.
rozumiem wkazdym razie dziekuje za pomoc
a co do uzyskania inf. o dochodach to widze pewną zależność ze gdy chce uzyskać informacje o dochodzie osoby która jest wnioskodawca to nie ma problemu ale jak członkowi jego rodziny to wyskakuje błąd