Napisano: 29 gru 2015, 15:36
Błąd Error Code 403: Brak uprawnień.
oznacza, że usługa została zablokowana od strony Wykonawcy Emp@tii (prawdopodobnie do dnia wejścia w życie ustawy). Zgłaszaliśmy Wykonawcy Emp@tii, że ta treść komunikatu powinna być inna, bo obecna nic nie mówi o przyczynie problemu, niestety nasze zgłoszenie nie zostało dotąd zrealizowane.
Błąd połączenia z usługą wewnętrzną może oznaczać chwilowy brak połączenia z serwerem Emp@tii, należy wówczas ponowić próbę po pewnym czasie, tak jak zresztą zrobiłaś i się udało.
Mamy nadzieję że 1 stycznia czyli po wejściu w życie zmian ustawowych, niedziałające usługi zostaną odblokowane, jednak jako dostawcy systemów dziedzinowych nie mamy na to wpływu. Nasze oprogramowanie zostało dostosowane do współpracy z Emp@tią, jednak dopóki usługi nie zostaną odblokowane, nic nie poradzimy na to że nie da się uzyskać wyników.
pozdrawiam
Tomek