czy ktoś również dostał wczoraj taką wiadomość e-mail ? - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 14 lip 2021, 9:37

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam zestawienie dotyczące wniosków, z których dane dotyczące adresu zamieszkania nie zostały przekazane wcale do Centralnej Bazy Beneficjenta (CBB) lub zostały przekazane niepełne.


(See attached file: OPS .xlsx)

W związku z powyższym uprzejmie proszę o weryfikację poprawności wpisanego adresu (pola obowiązkowe: miejscowość, nr domu, kod pocztowy, rodzaj adresu) oraz ponowne zasilenie danymi CBB w nieprzekraczalnym terminie do 16 lipca 2021 r. Termin ten został wydłużony ze względu na dużą ilość wniosków do weryfikacji w niektórych jednostkach.

W pierwszej kolejności proszę o weryfikację wniosków z obszaru świadczeń wychowawczych (SW 500+) - do 16 lipca 2021 r. - termin ostateczny.
Dane dotyczące pozostałych obszarów (SR/FA) - do 30 lipca 2021 r.

Po weryfikacji i ponownym zasileniu CBB proszę o informację zwrotną do Ministerstwa.

miał ktoś taką wiadomość? szukam i nie wiem jak to trzeba zrobić
nowaa
Stażysta
Posty: 77
Od: 29 lip 2019, 7:55
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 14 lip 2021, 9:40

Tak. My dostaliśmy. Najlepsze jest to, że wymienione podobszary zupełnie się nie zgadzają z rzeczywistością. Ich "SR" to nasze DS,SW :roll:
Sprawdzamy na wnioskach co jest nie tak, ale nie umiemy do tego dojść.
WiolaUM
Praktykant
Posty: 47
Od: 19 sty 2021, 15:38
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 14 lip 2021, 9:47

u nas to samo nawet nie wiem gdzie szukać tego ID wniosku kombinuję ale z tego nic tak jakby się pomylili bo jest do nas a pisze "wniosek o udzielenie pomocy" z obszaru PS nie podali nawet nr telefonu żeby można było zadzwonić tylko adres e-mail
nowaa
Stażysta
Posty: 77
Od: 29 lip 2019, 7:55
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 14 lip 2021, 10:06

możliwe że to jakiś wirus?
dostaliśmy też e-mail z linkiem
my pracujemy na SYGNITY a w wiadomości nie ma ani słowa SYGNITY

"Szanowni Państwo,

w związku z wiadomością, którą otrzymali Państwo z Departamentu Informatyki Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, uprzejmie informujemy, iż pod poniższym linkiem udostępniamy Państwu dodatkową wersję oprogramowania, umożliwiającą odszukanie w Państwa systemie IZYDA wniosków, które nie mają pełnych danych adresowych.

https://www.info-r.pl/static/filemanage ... 27afb2.exe

W załączniku do wiadomości przekazujemy plik *.pdf z krótką instrukcją, wskazującą jak skorzystać z przygotowanej funkcji.

W przypadku wszystkich obszarów (programy Izyda, Minerwa, Amazis, Nemezis) można także skorzystać z podanego poniżej zapytania SQL i funkcjonalności dostępnej pod menu Zestawienia - Zapytania SQL:
select osoba.imie as imie_wnioskodawca, osoba.nazwisko as nazwisko_wnioskodawca, osoba.pesel as PESEL, wniosek.data as DATA_WNIOSKU, wniosek.znaksprawy as NR_WNIOSKU from wniosek, wnioskodawca,osoba where wniosek.idwniosek='XXXXX' and wniosek.idwnioskodawca=wnioskodawca.idwnioskodawca and wnioskodawca.idosoba=osoba.idosoba;
gdzie w miejsce XXXX (wniosek.idwniosek='XXXXX')
należy wpisać numer ID widoczny w tabelce za numerem wniosku np.:

select osoba.imie as imie_wnioskodawca, osoba.nazwisko as nazwisko_wnioskodawca, osoba.pesel as PESEL, wniosek.data as DATA_WNIOSKU, wniosek.znaksprawy as NR_WNIOSKU from wniosek, wnioskodawca,osoba where wniosek.idwniosek='56665' and wniosek.idwnioskodawca=wnioskodawca.idwnioskodawca and wnioskodawca.idosoba=osoba.idosoba;

W przypadku obszaru PS należy wykonać następujące zapytanie:

select wniosek.numer as NR_WNIOSKU, wniosek.data as DATA_WNIOSKU,rodzina.nazwa as NAZWA_RODZINY from wniosek,rodzina where wniosek.idwniosek='XXXXX' and wniosek.idrodzina=rodzina.idrodzina

W przypadku obszaru FA, jeżeli nie znajdzie się wnioskodawca po wykonaniu pierwszego zapytania z tej wiadomości, sprawa może dotyczyć dłużnika alimentacyjnego, wtedy należy wykonać zapytanie z załącznika.

Zapytanie zwróci Państwu dane dotyczące wnioskodawcy (imię, nazwisko, pesel) oraz dane wniosku (numer w programie i datę wniosku). Po odnalezieniu wniosku należy wejść do niego przez Edycję, a następnie przejść na zakładkę ze składem rodziny. Z tej zakładki, klikając z nazwisko członka rodziny przechodzimy na okno Dane osobowe - zakładka Dane adresowe i tam uzupełniamy adres. Po uzupełnieniu adresów wszystkich członków rodzin, BARDZO WAŻNE, wychodzimy z wniosku przez ikonę OK (zapisanie danych). Kliknięcie ikony OK podczas wychodzenia z wniosku, spowoduje automatyczne przesłanie aktualizacji danych do CBB (w przypadku programów Amazis, Nemezis i Helios konieczne jest, przed wyjściem z wniosku przez OK, zatwierdzenie przez ikonę niebieskiej książeczki zdarzenia o przyznaniu świadczenia - na ostatniej zakładce wniosku).


Uprzejmie informujemy, iż na dzień dzisiejszy firma INFO-R nie posiada ze strony DI Ministerstwa precyzyjnych informacji dotyczących powodów uzupełniania danych w CBB. Przypuszczamy, że ma to związek z dostępem do 'BONU Turystycznego'.

Uprzejmie informujemy, iż nie posiadamy wiedzy, aby dane związane z zakresem danych adresowych, były wartościami obligatoryjnymi do rozpatrywania wniosków w sprawie przyznania Świadczeń z obszarów SR/SW/DS/FA.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu, zwyczajowo postaramy się odpowiedzieć w ciągu 48h.
Pozdrawiamy,
INFO-R Sp.J."
nowaa
Stażysta
Posty: 77
Od: 29 lip 2019, 7:55
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 14 lip 2021, 11:22

dzwoniłam okazało się że chodzi o program Helios
trzeba wysłać do Inforu emaila zapytanie z prośbą o pomoc trzeba podać id wniosku oraz jakiś esquell(nie wiem jak to się poprawnie pisze) odeślą i trzeba poprawić dane.
U nas okazało się że chodzi o dział PS nie ma nic z ŚR może i u Was też tak będzie
pozdrawiam :)
nowaa
Stażysta
Posty: 77
Od: 29 lip 2019, 7:55
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 14 lip 2021, 14:19

My juz mamy to za sobą. Mieliśmy termin do 9 lipca. Pracujemy na Izydzie.
Wnioski----> Lista wniosków---> odhaczyć date i wybrać okres zasiłkowy np 2016/2017 --> odśwież. Tutaj pokażą wam się wszystkie wniosku i trzeba szukać numerów. Poprawić adres, kliknąć OK, wejść jeszcze raz na wnioskodawce i wysłać zapytanie do CBB.
wbk
Praktykant
Posty: 5
Od: 03 sie 2018, 18:53
Zajmuję się: ŚW/ZR

Napisano: 20 lip 2021, 13:58

Witam, ja miałam ponad 200 wniosków do poprawy, głównie z zasiłków rodzinnych, siedziałam nad tym kilka dni, każdy wniosek wyszukiwałam ręcznie poprzez zapytanie SQL, zgodnie z instrukcją od infor-u wszystko robiłam. Wczoraj wysłałam im info ze już poprawiłam, a tu przed chwilą mi napisali że nadal nie widzą zasileń i w nagrodę załączyli plik w którym mam teraz 3 razy więcej wniosków do poprawy niż pierwotnie. Ktoś może coś podpowie???
gonia789
Referent
Posty: 292
Od: 10 mar 2017, 10:07
Zajmuję się: ŚR, FA, DO, DW, ŹC, DE, CP ...
Lokalizacja: lubelskie

Napisano: 20 lip 2021, 14:20

gonia789 pisze:
20 lip 2021, 13:58
Witam, ja miałam ponad 200 wniosków do poprawy, głównie z zasiłków rodzinnych, siedziałam nad tym kilka dni, każdy wniosek wyszukiwałam ręcznie poprzez zapytanie SQL, zgodnie z instrukcją od infor-u wszystko robiłam. Wczoraj wysłałam im info ze już poprawiłam, a tu przed chwilą mi napisali że nadal nie widzą zasileń i w nagrodę załączyli plik w którym mam teraz 3 razy więcej wniosków do poprawy niż pierwotnie. Ktoś może coś podpowie???
Odpowiedziałem im w stylu: U mnie działa.

Miałem to samo. Tyle, że Sygnity.
zdzislaw_dyrma
Starszy referent
Posty: 664
Od: 30 cze 2018, 14:24
Zajmuję się: ŚW/ŚR/300

Napisano: 21 lip 2021, 11:19

proszę o podpowiedź - czy przyczyną tych licznych błędów może być to że mam wpisane u osób powiat Lubartów zamiast lubartowski?
dopiero to zauważyłam... :shock: nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Widzę że z automatu mam tak ustawione w parametrach.
gonia789
Referent
Posty: 292
Od: 10 mar 2017, 10:07
Zajmuję się: ŚR, FA, DO, DW, ŹC, DE, CP ...
Lokalizacja: lubelskie



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x