Czy Wam działa EMPATIA?Bo nam nie.. - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 5    [ Posty: 42 ]

Napisano: 08 sie 2017, 12:12

ewalu pisze:
ewalu pisze:i pesel zwalony w sygnity :evil:
sorki już jest ok
odwołuję, że jest ok .... chyba pójdę dzisiaj do domu ... NIE DA SIĘ PRACOWAĆ na Emp@tii :evil:
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
ewalu
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 9550
Od: 12 maja 2011, 15:17
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie, Polska


Napisano: 08 sie 2017, 12:25

Rozumiem, że u was również nie możecie potwierdzić w Empatii czy ktoś składał wnioski w innych instytucjach? Wydaje mi się, że się zrąbało po zainstalowaniu wersji SYGNITY 2.4.1.
MadJack
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 337
Od: 26 lip 2017, 9:29
Zajmuję się: DE, DM, FA, ST, ŚW

Napisano: 08 sie 2017, 12:26

to co się dzieje z empatią to jest żenujące
szkoda że teraz nie ma sprawozdania z problemów by się napisało co nieco
jasiak
VIP
Posty: 3421
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 08 sie 2017, 12:26

MadJack pisze:Rozumiem, że u was również nie możecie potwierdzić w Empatii czy ktoś składał wnioski w innych instytucjach? Wydaje mi się, że się zrąbało po zainstalowaniu wersji SYGNITY 2.4.1.
a co ma aktualizacja do empatii
jasiak
VIP
Posty: 3421
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 08 sie 2017, 12:44

Jakoś tak się złożyło, że dziś zainstalowali mi nową wersję i d... wszystko się rypło :D
MadJack
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 337
Od: 26 lip 2017, 9:29
Zajmuję się: DE, DM, FA, ST, ŚW

Napisano: 08 sie 2017, 12:50

to nie ma nic wspólnego z aktualizacją
programy innych dostawców mają te same problemy
czyli wina leży po stronie ... ? empatii :D ministerstwa ...
jasiak
VIP
Posty: 3421
Od: 08 mar 2017, 13:29
Zajmuję się: Św/Fa/ŚR

Napisano: 08 sie 2017, 12:53

ministerstwa? W życiu
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20549
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 08 sie 2017, 12:56

Taaa a miliony na oprogramowanie to fajnie było brać.
MadJack
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 337
Od: 26 lip 2017, 9:29
Zajmuję się: DE, DM, FA, ST, ŚW

Napisano: 08 sie 2017, 12:59

u mnie bardzo mozolnie ale działa, kilka razy musze ponawiać zamówienie ale za 3-4 razem przychodzi
gonia789
Referent
Posty: 292
Od: 10 mar 2017, 10:07
Zajmuję się: ŚR, FA, DO, DW, ŹC, DE, CP ...
Lokalizacja: lubelskie

Napisano: 08 sie 2017, 13:00

Mi wyskakuje coś takiego
Serwis Brak połączenia: Upłynął czas limitu połączenia. Nie uzyskano odpowiedzi serwisu.
Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: [email protected]
Fax: (32) 323-13-55
Portal: https://hd.softiq.pl
MadJack
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 337
Od: 26 lip 2017, 9:29
Zajmuję się: DE, DM, FA, ST, ŚW



  
Strona 2 z 5    [ Posty: 42 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x