Czy zawsze i kiedy wysyłamy do ROPS - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 24 paź 2016, 22:01

Bardzo proszę o podpowiedź bo nie wiem jak powinno się prawidłowo postępować. Jeśli przychodzi klient i mówi że za dwa tygodnie wyjeżdża za granicę do pracy co powinnam od niego prosić. Jesli on nie ma jeszcze umowy to co ma mi cos oswiadczyć?podać adres do przyszłej Pracy?Cały czas się z tym bije bo niewiem jak postępować. Słyszałam od koleżanki że ona prosi o uzysk za drugi miesiąc z zagranicy i nie wysyła od razu do ROPS.
magda33
Referent
Posty: 429
Od: 12 lip 2016, 10:30
Zajmuję się:


Napisano: 25 paź 2016, 11:58

Klient powinien oświadczyć czy chce wstrzymania wypłaty świadczenia (jeżeli chce to wstrzymujemy) jeżeli, pomimo pouczenia o możliwości zwrotu nienależnie pobranych świadczeń, klient nie chce wstrzymać wypłaty - także bierzemy na to oświadczenie.
Jak najbardziej w takiej sytuacji KONIECZNIE trzeba wysłać wniosek do ROPS-u gdyż NIE MAMY uprawnień aby dalej dokonywać wypłat świadczenia. to ROPS jest jednostką uprawnioną do zbadania syt. klienta i sprawdzenia czy w jego przypadku mamy do czynienia z koordynacją.
Gość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x