Witam,
zrobiłam raport pomocy UKR "300" wysłanej do CBB.
Otrzymałam listę, czasami nic nie jest wysłane, czasami nie jest wysłana informacja o świadczeniu. Jak chciałam wysłać dane osoby po zweryfikowaniu, że są poprawne (rejestr PESEL) do CBB, to mam komunikat "Nie można wykonać wskazanej operacji ponieważ nie skonfigurowano połączenia z Usługą Tożsamości".
Nie wiem o co chodzi, bo w rejestrze PESEL mam weryfikacje zrobione, czy jest coś jeszcze co mogę zrobić?
Pozdrawiam
Dane nie wysłane do CBB
-
- Praktykant
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 mar 2022, 11:17
- Zajmuję się: PS
- Kontakt:
Oprócz Dane nie wysłane do CBB - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
sprawozdanie SR_UA do 20.06.2022
ŚP 40 ZŁ. czy możemy przyjmowac stare karty osób
Sygnity- problem z nadawaniem numerów do 300
Świadczenie 40zł ukraina-brak UKR
właściwość kierowania do DPS
usługi opiekuńcze
decyzja Covid
zasiłek stały- od kiedy przyznać?
Źródło 40 zł
Sygnity - błąd w dokumencie rozliczeniowym
dochód - pracownik młodociany
odwołanie i wyrok w sprawie DPS
zasiłek stały
Sprawozdanie z pomocy Ukraina
Kontrakt POMOST
archiwizacja akta osobowe i listy płac