de - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 13 sty 2014, 9:19

Jestem świeżo po szkoleniu. mówiono aby
- pobierać opłatę skarbową
- przyznawać najpierw na okres do kwietnia póżniej na okres trwania DM do 6 m-cy
- w 2015 wystawić pit 8C za DE pobrany w 2014
~krysia


Napisano: 13 sty 2014, 9:45

A kiedy pobierać tą opłatę? w momencie złożenia wniosku? czy mają przychodzić po odbiór decyzji z potwierdzenie?
czy mamy wierzyć w to że oni na pewno to zapłacą?
~Aania

Napisano: 13 sty 2014, 9:46

Znaczy my osoby załatwiające DE czy księgowość ma wystawić ten pit?

Mam pytanie. Czy jeśli ktoś ma DM do lutego to decyzja DE do lutego? Natomiast jeśli złoży wniosek w lutym i będzie mieć nowy dodatek od marca to musi składać nowy wniosek o DE.

Czy wydawać do kwietnia i jeśli ktoś zapomni o nowym wniosku DM to uchylać decyzje DE?
~MZ

Napisano: 13 sty 2014, 10:55

a może potwierdzenie tej opłaty dopinać do wniosku lub decyzji? wtedy będzie wiadomo, że zapłacili.
~Julia

Napisano: 13 sty 2014, 13:24

ten pan radził żeby ten kwit przynosili przy składaniu wniosku. Mówił żeby ten pit wystawiała księgowość
~krysia



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x