decyzje w Sygnity-nie widzi znaczników - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 01 cze 2017, 7:49

Czy ktoś miał podobną sytuację, ze system nie widzi znaczników w szablonach decyzji? Mam od wczoraj nową wersję DM i byłoby to za piękne, jakby wszystko działało :x . Szablony przeszły z poprzedniej wersji, jednak system jakby nie widzi znaczników. Decyzja zawiera tylko imię i nazwisko, bez danych adresowych i daty, nr decyzji itd. Kwot również system nie podebrał, zarządcy również.
Maxima
VIP
Posty: 3057
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE


Napisano: 01 cze 2017, 9:51

a która wersja oprogramownia?
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 01 cze 2017, 10:21

wersja 2-3.2
Maxima
VIP
Posty: 3057
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 01 cze 2017, 10:26

to powinno być dobrze, proszę o kontakt z serwisem, to sprawdzimy i pomożemy
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 01 cze 2017, 10:35

Własnie dowiedziałam się że nasz informatyk jest w kontakcie z Waszym serwisem i działa w tej sprawie, więc nie będe głowy zawracac skoro on się tym zajął
Maxima
VIP
Posty: 3057
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 01 cze 2017, 10:46

właśnie u nas ten sam problem
GORZATKA
GORZATKA
Referent
Posty: 446
Od: 12 sie 2004, 0:26
Zajmuję się:
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie, Polska

Napisano: 01 cze 2017, 10:54

Na forum Sygnity odpisano nam coś takiego, ale informatyk mówi, ze to nie pomogło. Czeka na info ze strony serwisu. Ale może komuś się przyda:

W odpowiedzi na zgłoszony problem aby go rozwiązać należy:
1. Wylogować się z aplikacji, zatrzymać serwer aplikacyjny jboss (np. uruchamiając skrypt "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\bin\Zatrzymanie.bat", lub
"c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\service\StopJBossSwiadczenia.bat) i upewnić się, że na liście procesów w Menadżerze Zadań Windows nie widnieje żaden proces o nazwie "java.exe" i "javaservice.exe" - powiązane z jbossem SR, jeśli będą to należy je ręcznie zamknąć.
2. Usunąć zawartość katalogów : "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all\tmp\" "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all\work\", usunąć zawartość katalogu "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all\data\hypersonic\"
3. Wykonać restart serwera bazy danych Firebird np. Start > Panel sterowania > Firebird server manager
4. Utworzyć kopię bazy danych
5. Pobrać zamieszczony plik "Poprawa_wartosci_liczbowych_w_parametrach_systemowych.zip" z naszego serwera FTP (HOST: ftp.sygnity.pl , port: 990, szyfrowanie: SSL/TSL, tryb pasywny, UŻYTKOWNIK: sygftp , HASŁO: JuY44f , KATALOG: /SR/Serwis/) rozpakować w dowolnym miejscu na serwerze i uruchomić plikiem run.bat
Maxima
VIP
Posty: 3057
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 01 cze 2017, 11:34

GORZATKA pisze:właśnie u nas ten sam problem
A jak sobie radzisz Gorzatka? Uzupełniasz recznie bo u mnie na dłuższą mete to byłaby porażka :(
Maxima
VIP
Posty: 3057
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x