Czy ktoś miał podobną sytuację, ze system nie widzi znaczników w szablonach decyzji? Mam od wczoraj nową wersję DM i byłoby to za piękne, jakby wszystko działało . Szablony przeszły z poprzedniej wersji, jednak system jakby nie widzi znaczników. Decyzja zawiera tylko imię i nazwisko, bez danych adresowych i daty, nr decyzji itd. Kwot również system nie podebrał, zarządcy również.
Własnie dowiedziałam się że nasz informatyk jest w kontakcie z Waszym serwisem i działa w tej sprawie, więc nie będe głowy zawracac skoro on się tym zajął
Na forum Sygnity odpisano nam coś takiego, ale informatyk mówi, ze to nie pomogło. Czeka na info ze strony serwisu. Ale może komuś się przyda:
W odpowiedzi na zgłoszony problem aby go rozwiązać należy:
1. Wylogować się z aplikacji, zatrzymać serwer aplikacyjny jboss (np. uruchamiając skrypt "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\bin\Zatrzymanie.bat", lub
"c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\service\StopJBossSwiadczenia.bat) i upewnić się, że na liście procesów w Menadżerze Zadań Windows nie widnieje żaden proces o nazwie "java.exe" i "javaservice.exe" - powiązane z jbossem SR, jeśli będą to należy je ręcznie zamknąć.
2. Usunąć zawartość katalogów : "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all\tmp\" "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all\work\", usunąć zawartość katalogu "c:\SYG_SwiadczeniaRodzinne\JBossSR\server\all\data\hypersonic\"
3. Wykonać restart serwera bazy danych Firebird np. Start > Panel sterowania > Firebird server manager
4. Utworzyć kopię bazy danych
5. Pobrać zamieszczony plik "Poprawa_wartosci_liczbowych_w_parametrach_systemowych.zip" z naszego serwera FTP (HOST: ftp.sygnity.pl , port: 990, szyfrowanie: SSL/TSL, tryb pasywny, UŻYTKOWNIK: sygftp , HASŁO: JuY44f , KATALOG: /SR/Serwis/) rozpakować w dowolnym miejscu na serwerze i uruchomić plikiem run.bat