Na WB podpisuję się na końcu pod ostatnim dekretem. Do ŚR, FA i 500+, i innych zasiłków mam wydzielone konto bankowe, z którego realizuję przelewy dla klientów. Do tego rachunku mam zbiorczy WB - 1 w miesiącu, ktorego nie drukuję, dekretuję i nie księguję. Z podstawowego rachunku MOPS przelewam środki na dodatkowy i te przelewy dekretuję i księguję - czyli nie 2500 przelewów a np. 4 wg sporządzonych przez dział merytoryczny list
Ja mam z działu merytorycznego osobne dokumenty podsumowujące listę wypłat o numerze... z kwotą każdego świadczenia. Opisuję ten dokument czego dotyczy kiedy wypłacony i dekretacja z dokumentu WB np. poz.1,2 240/130.Taki sposób księgowania około 500 przelewów przyjęłam. Myślę że jest w miarę czytelny.
A może Państwo podzielą się swoimi sposobami księgowania WB.