Panie Tomku liczę na Pana pomoc bo nie ma mi kto wyjaśnic.Chodzi o dochody utracone i uzyskane , jak wprowadzam prze dochody razem bo u danej osoby jest utrata i uzysk to dziwnie i niezgodnie przelicza mi ogólne dochody na wydruku,nie skreśla w opisie dochodu wydruku i utraty , Jak to prawidłowo wprowadzać liczę na zrzuty ale tak pop prostu proszę o wyjasnienia.Zdarza sie ,że wpisuje recznie na wydruku ale to jest niezgodne do sprawozdań.Proszę na instruktaż i pomo gdzie i jakie,,ptaszki'' zaznaczać,odhaczać,
Druga sprawa chodzi o składki zus/fuz jeżeli jest sytuacja ze do zus poszła nadpłata za poprzedni miesiac społecznych jak bieżacy ,,pomniejszony'' onadpłate skorygować aby był prawidłowy wydruk listy do wypłaty.Robie prze pakiet narzędziowy, modfikuje listę ale wrzuca i tak mi pełną kwote na liste a nie pomniejszoną. Może Pan mi podpowie.
Pozdrawiam