nic z tego - cała tabela jest rozrzucona
............................................. ........, 04.04.2014r.
(pieczęć jednostki)
GMINA ......
Sprawozdanie z wykorzystania dotacji przeznaczonej na wypłatę dodatków energetycznych za I kwartał 2014r.
Lp. Ilość osób w gosp.domowym Stawka dodatków energet. w I kw. 2014 Liczba gospodarstw pobierających dodatki energet. w I kw. 2014 ogółem* Ilość dodatków energetycznych wypłaconych na podst. wydanych decyzji w poszczególnych miesiącach I kw. 2014
Kwota dodatków energetycznych wypłaconych w poszczególnych miesiącach I kw. 2014
(liczba dodatków x stawka dodatku)
styczeń luty marzec styczeń luty marzec
A B C D E F G H I J
1 1
2 od 2 do 4
3 5 i więcej
4 Suma (poz. 1+2+3) X
* Należy podać maksymalną liczbę gospodarstw domowych pobierających dodatki energetyczne w okresie rozliczeniowym, bez względu na ilość miesięcy otrzymywania dodatków.
I. Łączna kwota wypłaconych dodatków energetycznych w I kwartale 2014 (poz. H4 + poz.I4 + poz.J4)
II. Koszty realizacji wypłat dodatków energetycznych (nie więcej niż 2% z poz. I)
III. Łączna kwota wykorzystanej dotacji w I kwartale 2014 (poz. I + poz. II)
IV. Dotacja otrzymana do końca I kwartału 2014
V. Kwota niewykorzystanych środków zaliczonych na I kw. 2014 (poz. IV – poz. III)
VI. Kwota złożonego zapotrzebowania na II kwartał 2014 (zaokrąglone w górę do pełnych zł.)
VII. Kwota środków do dyspozycji na II kwartał 2014 (poz. V + poz. VI)
Sprawozdanie należy złożyć w terminie do 11.04.2014r.
Formularz należy wypełnić na komputerze.
Prosimy nie zamazywać, nie używać korektorów. Korektę zapisów nanieść poprzez skreślenie pola, czytelny podpis dokonującego zmiany i wpisanie poprawnej kwoty.
Sporządziła: ........... Skarbnik Gminy: ......................................... Zatwierdził: ..................................................
tel. ............ (pieczęć i podpis) (burmistrz, lub osoba działająca z up. burmistrza
podpis + pieczęć/ pieczęć z up. )