Napisano: 08 lis 2024, 9:22
art 7 ust 2.
Właściciel domu jednorodzinnego jest obowiązany dołączyć do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dokumenty albo oświadczenie o wielkości powierzchni użytkowej, w tym łącznej powierzchni pokoi i kuchni, oraz o wyposażeniu technicznym domu.
wnioskodawca musi mieć umowę z właścicielem domu gdzie ma być konkretna powierzchnia jaką zajmuje i jakie ponosi wydatki na ten lokal
wniosek potwierdza właściciel lokalu i na jego konto przelewasz dodatek....musi więc na oświadczeniu podać numer swego rachunku...wnioskodawca ma przedstawić rachunki z wydatków,czyli woda, ścieki, śmieci ,...dom zapewne nie ma instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody i gazu...z zewnętrznego źródła więc wyliczasz ryczałt za ich brak...jeżeli wniosek składany będzie w listopadzie to wydatki maja być opłacone w październiku...
art 5 ust 4a.
Wydatki naliczone i ponoszone przez okres dłuższy niż jeden miesiąc przelicza się na okresy miesięczne.
art 7 ust 1b.
Na żądanie wnioskodawcy zarządca budynku albo inna osoba uprawniona do pobierania należności za lokal mieszkalny potwierdza podpisem prawdziwość informacji we wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego, o których mowa w ust. 1c pkt 2-5 oraz 7 i 9.
art 7 ust 7b.
Przez inną osobę uprawnioną do pobierania należności za lokal mieszkalny należy rozumieć w szczególności właściciela lokalu mieszkalnego, wynajmującego albo posiadacza samoistnego.