e- doręczenia - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 03 lis 2023, 9:34

czy GOPSY od 10 grudnia wdrażają e-doręczenia? opinie są różne...
Bk
Ewasjana
Podinspektor
Posty: 1783
Od: 24 mar 2015, 11:00
Zajmuję się: ŚR


Napisano: 03 lis 2023, 10:14

Ja się dokopałem do takiej opinii (patrz załącznik), z której wynika, że od 10 grudnia. Obecnie mój OPS czeka na własną opinię z Ministerstwa Cyfryzacji.
Szarak
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 6105
Od: 22 mar 2017, 12:14
Zajmuję się: Multitasking

Napisano: 03 lis 2023, 11:46

A tak po krótce jak sie za to zabrać? Z czym to sie je i co to znaczy pliis.
kalina.malina
Starszy referent
Posty: 758
Od: 25 sty 2021, 13:12
Zajmuję się: wszystkim


Napisano: 03 lis 2023, 12:22

Jak macie dostęp do lexa to będą darmowe szkolenia z e-doręczeń.
Jest też darmowe szkolenie https://www.portalsamorzadowy.pl/smart- ... 99505.html
Szarak
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 6105
Od: 22 mar 2017, 12:14
Zajmuję się: Multitasking

Napisano: 21 lis 2023, 10:31

Cześć kochani czy macie wzór pełnomocnictwa d e-doręczeń?pozdrawiam :D
pracownik dmie2021
Stażysta
Posty: 93
Od: 24 sty 2021, 18:51
Zajmuję się: dodatki mieszkaniowe, energetyczne, kadry

Napisano: 21 lis 2023, 10:49

ZARZĄDZENIE Nr ....................
WÓJTA GMINY ....................
z dnia ....................
w sprawie udzielenie pełnomocnictwa do złożenia wniosku o utworzenie adresu do
doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia
elektronicznego
Na podstawie art. 31 ustawy z 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r.
poz. 559), art. 98 i 99 § 2 ustawy z 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r., poz.
1740 ze zm.) w związku z art. 15 ust. 2 pkt 2 ustawy z 18.11.2020 r. o doręczeniach
elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) zarządzam, co następuje:
§ 1. Udzielam Pani/Panu .................. - .................. (nazwa stanowiska) do złożenia
wniosku o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą
rejestrowanego doręczenia elektronicznego, o którym mowa w art. 12 ustawy z 18.11.2020 r.
o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą.
§ 2. Zobowiązuję pełnomocnika, wskazanego w § 1, do dołączenia do wniosku o
utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą
rejestrowanego doręczenia elektronicznego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii
niniejszego zarządzenia.
§ 3. Pełnomocnictwa udzielam do czasu utworzenia adresu do doręczeń
elektronicznych powiązanego z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego
i wpisania tego adresu do bazy adresów elektronicznych, prowadzonej przez ministra
właściwego do spraw informatyzacji
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia będę sprawował osobiście.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT GMINY ............
.................................
Nam rzucili taki ochłap od prawników.

+ wyznaczenie administratora
ZARZĄDZENIE Nr ....................
WÓJTA GMINY ....................
z dnia ....................
w sprawie wyznaczenia administratora skrzynki doręczeń
Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 3 ustawy z 08.03.1990 r. o samorządzie
gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559) w związku z art. 19 ust. 1 ustawy z 18.11.2020 r.
o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 569) zarządzam, co następuje:
§ 1. Wyznaczam Panią/Pana .................. - .................. (nazwa stanowiska1) do pełnienia
funkcji administratora skrzynki doręczeń.
§ 2. Do zadań administratora, o którym mowa w § 1, należy realizacja zadań
wynikających z ustawy z 18.11.2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zwanej dalej ustawą,
w szczególności:
1) aktywacja adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługą
doręczenia elektronicznego,
2) zarządzanie skrzynką doręczeń, które obejmuje w szczególności:
a) dokonywanie na skrzynce doręczeń następujących operacji:
- wysyłanie i odbieranie korespondencji,
- zarządzanie korespondencją zgromadzoną w skrzynce doręczeń,
w tym wprowadzanie reguł definiowania przekazywania
korespondencji do innych systemów teleinformatycznych w sposób
automatyczny,
- konfigurowanie skrzynki doręczeń;
b) wskazywanie osób fizycznych upoważnionych do dokonywania na skrzynce
doręczeń operacji, o których mowa w lit. a).
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się administratorowi skrzynki doręczeń.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia będę sprawował osobiście.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT GMINY ............
................................
hek
Starszy referent
Posty: 595
Od: 13 maja 2019, 19:45
Zajmuję się: PS

Napisano: 21 lis 2023, 12:03

śliczne dzięki pozdrawiam serdecznie ;)
pracownik dmie2021
Stażysta
Posty: 93
Od: 24 sty 2021, 18:51
Zajmuję się: dodatki mieszkaniowe, energetyczne, kadry

Napisano: 22 lis 2023, 16:26

A dlaczego wójt ma wyznaczać pełnomocnika z ops do założenia skrzynki e-doręczenia dla ops? Czegoś chyba nie rozumiem.
Z poważaniem
thorgal70
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 467
Od: 16 lis 2016, 13:39
Zajmuję się: Wszystkim i niczym

Napisano: 07 gru 2023, 14:37

Witam.
Czy OPS również muszą mieć zarządzenie w sprawie udzielenia pełnomocnictwa przez wójta kierownikowi OPS DO ZŁOŻENIA WNIOSKU? cZY TYLKO ZARZĄDZENIEM KIEROWNIK OPS WYZNACZA ADMINISTATORA SKRZYNKI?
MartaOPS123
Praktykant
Posty: 5
Od: 23 lis 2023, 15:13
Zajmuję się: kadry


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x