Napisano: 30 paź 2020, 18:14
To już duzo, pierwszy komunikat widać, ze usług e-mail od sygnity dział, macie nową wersję 1.2.2
Widać ,zę problem lezy po stronie smtp odpowiedzianego za wysyłkę,
trzeba zweryfikować, czy hasło sie nei zmieniło, porty itp. Widze, ze to jakas skrzynka załozna przez gminę?
Czy macie jakis inny dostep do tej skrzynki? przez jakis panel logwania? program pocztowy itp? Musicie zweryfikować czy do skrzynki da sie zalogować?
jest informacja o braku SSL, mozę ktoś zmienił ustawienia tej skrzynki i trzeba będzie to SSL wyłączyć i zmienić z 465 na standardowy port 25, lub skontaktować sie z administratorem tej poczty to sprawdzi co jest. Bo tak to trochę wróżby.
Domniemam,że to jakiś informatyk z gminy Was obsługuje, ustalenei usterki zajmie mu moment, raczej w 100% chodzi to o zmiany w SSL