e-mail jak rozwiazać problem z niewysyłającymi się informacjami e-mail

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 26 paź 2020, 11:32

Jak rozwiazać problem z niewysyłającymi się informacjami e-mail? Nie jestem informatykiem ale musze to jakoś rozwiązać? O
Od jakiegoś czasu niewysyłają mi się wiadomości e-mail z wiadomością o przyznaniu swiadczenia. Jak to rozwiązać? Co sprawdzić? Czy mieliście coś takiego? Co sprawdzić?
Gopsik1234567
Stażysta
Posty: 96
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR


Napisano: 26 paź 2020, 15:47

Tu jest dużo mozliwości!!
Nie zmieniliście hasła do skrzynki? jakiś firewall?
Jakie oprogramowanie? Sygnity?
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 853
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 27 paź 2020, 13:21

tak sygnity
Gopsik1234567
Stażysta
Posty: 96
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR

Napisano: 27 paź 2020, 13:22

podpowiedzcie nie znam sie na takich technicznych rzeczach a nie moge liczyć na informatyka
Gopsik1234567
Stażysta
Posty: 96
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR

Napisano: 27 paź 2020, 21:00

Gopsik1234567 pisze:
27 paź 2020, 13:22
podpowiedzcie nie znam sie na takich technicznych rzeczach a nie moge liczyć na informatyka
Dlaczego nie możesz na informatyka liczyć?

Nie zmieniło Wam sie hasło do skrzynki?
Nikt nic nie kombinował w ustawieniach?
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 853
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 28 paź 2020, 13:11

Wejdź w administracja-> usługi-> konfiguracja usług
przejdź na zakładkę e-mail i kliknij sprawdź połączanie oraz ping serwera smtp

Wklej wynik tutaj

Być może usługa e-mail Wam sie wyłączyła
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 853
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 29 paź 2020, 13:03

Nazwa serwisu: Email-Serwis

Wersja: 1.2.2

Status: OK

Opis:

Serwis służy do wysyłania emaili do klientów.
Gopsik1234567
Stażysta
Posty: 96
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR

Napisano: 29 paź 2020, 13:05

Status: ERR

Opis:

Wynik testu negatywny.

Kod błędu: 17.

Opis błędu: Błąd operacji wejscia/wyjscia


Adres serwera SMTP: gidle.pl

Port serwera SMTP: 465

Sposób szyfrowania: SSL/TLS

Nie udało się pobrać informacji o certyfikatach SSL.

Szczegóły błędu:

javax.net.ssl.SSLHandshakeException: sun.security.validator.ValidatorException: PKIX path building failed: sun.security.provider.certpath.SunCertPathBuilderException: unable to find valid certification path to requested target
at sun.security.ssl.Alerts.getSSLException(Unknown Source)
at sun.security.ssl.SSLSocketImpl.fatal(Unknown Source)
at sun.security.ssl.Handshaker.fatalSE(Unknown Source)
at sun.security.ssl.Handshaker.fatalSE(Unknown Source)
at sun.security.ssl.ClientHandshaker.serverCertificate(Unknown Source)
at sun.security.ssl.ClientHandshaker.processMessage(Unknown Source)
at sun.security.ssl.Handshaker.processLoop(Unknown Source)
at sun.security.ssl.Handshaker.process_record(Unknown Source)
at sun.security.ssl.SSLSocketImpl.readRecord(Unknown Source)
at sun.security.ssl.SSLSocketImpl.performInitialHandshake(Unknown Source)
at sun.security.ssl.SSLSocketImpl.startHandshake(Unknown Source)
at sun.security.ssl.SSLSocketImpl.startHandshake(Unknown Source)
at
Gopsik1234567
Stażysta
Posty: 96
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR

Napisano: 29 paź 2020, 13:07

nie mogłam skopiować całości bop za duży format tekstu.. ale może coś ten poczatek wam podpowie
Gopsik1234567
Stażysta
Posty: 96
Od: 12 lut 2020, 11:10
Zajmuję się: ŚW, KDR, FA, ŚR

Napisano: 30 paź 2020, 18:14

To już duzo, pierwszy komunikat widać, ze usług e-mail od sygnity dział, macie nową wersję 1.2.2

Widać ,zę problem lezy po stronie smtp odpowiedzianego za wysyłkę,
trzeba zweryfikować, czy hasło sie nei zmieniło, porty itp. Widze, ze to jakas skrzynka załozna przez gminę?

Czy macie jakis inny dostep do tej skrzynki? przez jakis panel logwania? program pocztowy itp? Musicie zweryfikować czy do skrzynki da sie zalogować?

jest informacja o braku SSL, mozę ktoś zmienił ustawienia tej skrzynki i trzeba będzie to SSL wyłączyć i zmienić z 465 na standardowy port 25, lub skontaktować sie z administratorem tej poczty to sprawdzi co jest. Bo tak to trochę wróżby.

Domniemam,że to jakiś informatyk z gminy Was obsługuje, ustalenei usterki zajmie mu moment, raczej w 100% chodzi to o zmiany w SSL
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 853
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x