e-PFRON2 zmiana uprawnień - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 06 paź 2021, 9:49

Czy znajdzie się ktoś, kto podpowie jak zmienić uprawnienia w systemie e-PFRON2?
W systemie mamy wprowadzone 3 osoby: Administrator, Użytkownik i Pracownik. Podpis kwalifikowany ma Użytkownik i Pracownik, ale ten ostatni nie ma uprawnień do wysyłania informacji. Po aktualizacji programu status Użytkownik nie jest już nadawany więc wychodzi na to, że Pracownikowi należy zmienić status na Administratora. Nasz informatyk a raczej IOD, który łączy również funkcję informatyka, kazał to zrobić z pozycji Dodaj Administratora na głównej stronie logowania. Niestety nie wiemy jak się za to zabrać :cry: Nie wiemy co wybrać i kogo wpisać w pozycji "działając jako: ..."
Wiemy tylko, że należy wypełnić ZAP, wydrukować go i wysłać.
Proszę o pomoc :?
Aisab48
Stażysta
Posty: 193
Od: 07 sie 2019, 12:57
Zajmuję się: npś



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x