Emp@tia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 16 wrz 2016, 0:11

Witajcie,
W związku z tym, że ostatnio PODATKI i ZUS działają poniżej krytyki, powielam informację przesłaną jakiś czas temu CAS-em. Może jak będziemy wszyscy zgłaszać problemy, to wówczas coś się ruszy. Mam wrażenie, że MRPiPS nie ma świadomości, że emp@tia nie działa tak jak byśmy sobie tego życzyli.


----------
Szanowni Państwo Uprzejmie informuję, że w dniu 18 lipca 2016 r. zakończyła się realizacja umowy 32/DI/PN/2015/2016 zawartej z firmą Softiq sp. z o.o. na utrzymanie w sprawności Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS/Emp@tia) oraz wsparcie użytkowników. Informuję, że w chwili obecnej prowadzone jest przez MRPiPS postępowanie przetargowe mające wyłonić nową firmę, która będzie świadczyła ww. usługi. W związku z powyższym do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy uprzejmie proszę o przekazywanie problemów z działaniem CSIZS na adresy mailowe następujących pracowników Departamentu Informatyki MRPiPS: michal.dobrzynski@mrpips.gov.pl magdalena.skwarczynska@mrpips.gov.pl Niezwłocznie po wyłonieniu nowego Wykonawcy i zawarciu umowy usług utrzymania CSIZS zostanie do Państwa przesłana informacja o nowych nr kontaktowych do zgłaszania problemów z działaniem CSIZS. Pozdrawiam Agata Gago Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Departament Informatyki Wydział Systemów Teleinformatycznych Zabezpieczenia Społecznego

Agata Gago
MPiPS Warszawa
Erroreq


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem