empatia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 6    [ Posty: 53 ]

Napisano: 03 lut 2016, 13:28

halo ludzie! czy działa Wam w końcu empatia w Amazisie i Nemezisie? bo nam niestety nie i już nie wiemy gdzie leży wina... :?: :cry:
basik01


Napisano: 03 lut 2016, 13:54

Jeżeli w ogóle Ci nie działa mimo kilkunastu prób to u Was jest coś źle.
Tak było u mnie.
Jeżeli działa raz na jakiś czas to jest dobrze - dziwnie to brzmi :)
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 03 lut 2016, 13:55

A może Was odłączyli?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6054
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 03 lut 2016, 14:12

nie działa, wiesza się program i koniec współpracy :(
basik01

Napisano: 03 lut 2016, 15:22

Witam
jeśli chodzi o amazis
to ZUS raczej działa w większości przypadków
a PODATKI przez ostatnie dni nie chodziły, ale dziś od ok. godz 11 było 100% odpowiedzi na zapytania
Bad Lieutenant

Napisano: 03 lut 2016, 15:24

a jeśli chodzi o transmisje komunikatów to też się wiesza, ale z uporem maniaka zamykam i uruchamiam od nowa
Bad Lieutenant

Napisano: 03 lut 2016, 15:27

a na południu bez zmian.
0 odpowiedzi
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20632
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 03 lut 2016, 15:43

nic tylko chlac calvadosa :) na polnocy tak samo :)
kb
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 7452
Od: 02 lut 2007, 15:50
Zajmuję się:
Lokalizacja: najładniejsza:), Polska

Napisano: 03 lut 2016, 15:48

nie rób smaków zła kobieto
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20632
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 03 lut 2016, 15:54

Elmer pisze:nie rób smaków zła kobieto
Wy sobie tutaj żarciki stroicie, a już niektóre Jednostki takie maile dostają od wykonawcy Empatii. Załączam bo i Was może to teoretycznie spotkać.

Witam,
Z przeprowadzonej przez nas analizy dotyczącej problemów z komunikacją z systemem Empatia wynika, że Państwa placówka generuje dużą ilość nadmiarowych połączeń do usług udostępnianych przez system EMPATIA. W związku z powyższym do końca tygodnia należy podjąć odpowiednie działania, które zmniejszą liczbę wywoływanych usług. Przede wszystkim:
- zweryfikować czy mają Państwo zainstalowaną najnowszą wersję aktualnie używanego Systemu Dziedzinowego,
- zweryfikować czy jest ona prawidłowo skonfigurowana. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na opcje dotyczące cykliczności zapytań słowników oraz ZUS, a dokładnie czasu pomiędzy kolejnymi wywołaniami.

Od przyszłego tygodnia zostaną uruchomione procedury wyłączające Jednostki Terytorialne, które nie zastosują się do podanego komunikatu i w dalszym ciągu będą w sposób nieprawidłowy komunikować się z systemem EMPATIA.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6054
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 6    [ Posty: 53 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x