empatia - Świadczenia rodzinne

  
Strona 2 z 6    [ Posty: 53 ]

Napisano: 03 lut 2016, 15:58

SYGNITY pisze:
Elmer pisze:nie rób smaków zła kobieto
Wy sobie tutaj żarciki stroicie, a już niektóre Jednostki takie maile dostają od wykonawcy Empatii. Załączam bo i Was może to teoretycznie spotkać.

Witam,
Z przeprowadzonej przez nas analizy dotyczącej problemów z komunikacją z systemem Empatia wynika, że Państwa placówka generuje dużą ilość nadmiarowych połączeń do usług udostępnianych przez system EMPATIA. W związku z powyższym do końca tygodnia należy podjąć odpowiednie działania, które zmniejszą liczbę wywoływanych usług. Przede wszystkim:
- zweryfikować czy mają Państwo zainstalowaną najnowszą wersję aktualnie używanego Systemu Dziedzinowego,
- zweryfikować czy jest ona prawidłowo skonfigurowana. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na opcje dotyczące cykliczności zapytań słowników oraz ZUS, a dokładnie czasu pomiędzy kolejnymi wywołaniami.

Od przyszłego tygodnia zostaną uruchomione procedury wyłączające Jednostki Terytorialne, które nie zastosują się do podanego komunikatu i w dalszym ciągu będą w sposób nieprawidłowy komunikować się z systemem EMPATIA.
Hahahaha... ale jaja.
To czyli co na początku okresów zasiłkowych zablokują nam wszystkim bo każdy będzie miał setki zapytań wygenerowanych bo i będzie miał setki wniosków?
Ja z tego tak rozumiem to :lol:

P.S. obydwa punkty spełniam (mam zrobione) i co wtedy?
Ostatnio zmieniony 03 lut 2016, 15:59 przez heiland, łącznie zmieniany 1 raz.
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie


Napisano: 03 lut 2016, 15:59

Zareagowaliśmy mniej więcej tak samo jak Ty jak to dostaliśmy. Jakby tego było mało wysłali to do Jednostki i CC do dostawców SD i CC do MRPiPS.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 03 lut 2016, 16:01

Na poczcie jeszcze nic nie mam. A pisałem do MRPIPS i HD Emp@tii.
U nas w woj. osoba z UW szybko przekazuje info.
Więc niedługo może dostaniemy info.

@edit:
przypomina mi to problemy z CASem, gdzie "przepustowość" kulała jak diabli na początku im. Podobnie jest teraz.
Ale wtedy nie pisali nic o wyłączaniu kont które za dużo razy próbują się połączyć lub wrzucić sprawozdania.
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 03 lut 2016, 16:04

"Witam,
Z przeprowadzonej przez nas analizy dotyczącej problemów z komunikacją z systemem Empatia wynika, że Państwa placówka generuje dużą ilość nadmiarowych połączeń do usług udostępnianych przez system EMPATIA. W związku z powyższym do końca tygodnia należy podjąć odpowiednie działania, które zmniejszą liczbę wywoływanych usług. Przede wszystkim:
- zweryfikować czy mają Państwo zainstalowaną najnowszą wersję aktualnie używanego Systemu Dziedzinowego,
- zweryfikować czy jest ona prawidłowo skonfigurowana. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na opcje dotyczące cykliczności zapytań słowników oraz ZUS, a dokładnie czasu pomiędzy kolejnymi wywołaniami.

Od przyszłego tygodnia zostaną uruchomione procedury wyłączające Jednostki Terytorialne, które nie zastosują się do podanego komunikatu i w dalszym ciągu będą w sposób nieprawidłowy komunikować się z systemem EMPATIA"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dawno się tak nie ubawiłem.
Dobry żart.
Jak nie będziemy wysyłać zapytań to będzie działać
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20670
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 03 lut 2016, 16:06

no pewnie, bo co sie pytamy kilka razy dziennie jak juz napisalo, ze BŁĄD ! zakasac rekawy i smarowac pisma do zusow fusow i innych takich...a znaczki kupic zaraz po wyplacie (wlasnej) bo ksiegowa krzyczy ze na znaczki nie ma, wiec jak chcesz cos wyslac to za swoje :lol: :lol:
kb
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 7453
Od: 02 lut 2007, 15:50
Zajmuję się:
Lokalizacja: najładniejsza:), Polska

Napisano: 03 lut 2016, 16:08

empatia jest po to by ktoś wziął za nią kasę a nie by z niej korzystać!
Zapamiętać sobie!
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20670
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 03 lut 2016, 16:12

I to nie małą kasę, bo prawie pięćdziesiąt baniek :D
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie

Napisano: 03 lut 2016, 16:14

no u nas to motyw przewodni:) ale kiedys zadziala;-) i bedzie cacy...tylko zeby to "kiedys' nie okazalo sie w przyszlym dziesiecioleciu :shock:
kb
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 7453
Od: 02 lut 2007, 15:50
Zajmuję się:
Lokalizacja: najładniejsza:), Polska

Napisano: 03 lut 2016, 16:14

optymistka
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 20670
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 03 lut 2016, 16:16

Nowy wykonawca przebił nawet poprzedniego (znanego również jako obecny wykonawca SI KDR), bo tamten do Jednostek takich maili nie wysyłał ... do Dostawców co najwyżej
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 2 z 6    [ Posty: 53 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x