fundusz pytania jestem nowa :) - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 08 maja 2018, 10:45

witam, jestem nowa w funduszu i kilka pytań w związku z tym:
1. jaką treść pisma piszecie do prokuratury gdy chodzi o umorzenie postępowania w sprawie uznania dłuznika alimentacyjnego za uchylającego + jakie dokumenty dołączyć w załączniku?
2. ile mamy czasy od momentu odebrania listu/domniemanego doręczenia na wydanie decyzji uchylającej a następnie na te wszystkie wnioski do prokuratury i CEPIK

z góry dzięki :)
;)
joannaaa02
Stażysta
Od: 04 maja 2018, 13:15
Zajmuję się: FA

Napisano: 09 maja 2018, 10:44

Nie bardzo rozumiem. Co umarzasz? Jeżeli umorzyłaś wobec dłużnika postępowanie w sprawie uznania go za uchylającego się, to skąd decyzja uznająca ww za uchylającego się i cała reszta?!
Grygli
Stażysta
Od: 08 lut 2017, 11:58
Zajmuję się: ŚW/FA

Napisano: 24 maja 2018, 10:51

tak mi powiedziała poprzedniczka, że mam wydać decyzje umarzająca jako czysto techniczną a potem procedura od początku czyli cek i prokuratura.

A pytanie drugie:
jaki art. z ustawy odnośnie odpowiedzi na WOUDO
;)
joannaaa02
Stażysta

Napisano: 24 maja 2018, 14:05

1. jeżeli miałaś wszczęte postępowanie w celu uznani dłużnika za uchylającego się i chcesz to postępowanie umorzyć, bo dłużnik wywiązał się z obowiązków, to owszem możesz wystawić decyzję umarzającą to postępowanie, ale po jakie licho do prokuratury to słać? Wywiązał się, postępowanie umorzone i koniec działania.
Alalala
Inspektor
Od: 05 sie 2016, 9:20
Zajmuję się: ŚW/FA/ST/DM

Napisano: 25 maja 2018, 8:10

myślę że chodzi tu o sytuację kiedy już dawno jest wydana decyzja o uznaniu za uchylającego a teraz np dłużnik odmówił np podjęcia pracy proponowanej przez PUP. Faktycznie trzeba wszcząć postępowanie, następnie wydać decyzję umarzającą a później prokuratura.