Helios
Re: Helios
Spytałeś o Helios, to info masz tu: https://www.ops.strefa.pl, jeśli natomiast rozglądasz się za innymi też, to info o naszym programie masz tu: https://www.public.sygnity.pl/index.php? ... iew&gid=45, można stamtąd sobie ściągnąć i przeczytać skróconą instrukcję (24 strony) dającą pogląd jak obsługuje się Pomost.
pozdrawiam
Tomek
pozdrawiam
Tomek
z jakiego programu korzystasz i jak się sprawuje, u mnie tt-pomost to porażka
Jeśli pytanie było do mnie, to ja jestem programistą Pomostu firmy Sygnity, więc lepiej odwołać się nie do mnie, tylko do Klientów - osób używających tego czy innego programu (jeśli chodzi o nasz, to zapraszam na nasze forum na w/w stronie). Gdybyś natomiast potrzebował już konkretnych informacji o naszym programie to napisz na theim@sygnity.pl
Czy sprawozadanie ze ZC w heliosie robi się narastajacy czy za każdy kwartał oddzielnie ?
kwoty jakie wpisujesz jako faktycznie zrealizowane to kwoty z danego kwartału (czyli teraz tylko za lipiec, sierpień, wrzesień)
\"Helios jest najlepszy od 6m-cy korzystamy zniego i niemamy zarzuczen\"
POMOST jest najlepszy korzystam z niego od 10 lat i nie mam mu nic do zarzucenia.
Basiu bez urazy trzeba mieć porównanie z innymi programami aby takie opinie wyrażać. Ja miałem styczność z trzema produktami różnych firm i mimo tego nigdy bym się nie pokusił o opinię który jest najlepszy. Mogę tylko powiedzieć, który mi najbardziej odpowiada.
Pozdrawiam Darek
POMOST jest najlepszy korzystam z niego od 10 lat i nie mam mu nic do zarzucenia.
Basiu bez urazy trzeba mieć porównanie z innymi programami aby takie opinie wyrażać. Ja miałem styczność z trzema produktami różnych firm i mimo tego nigdy bym się nie pokusił o opinię który jest najlepszy. Mogę tylko powiedzieć, który mi najbardziej odpowiada.
Pozdrawiam Darek
Oprócz Helios - Oprogramowanie przeczytaj również:
słownik centralny 40
fundusz w nemezisie
rozliczanie faktur
system zarzadzania obiegiem dokumentow za darmo
zmiany do programu Pomost