Interwencja Kryzysowa - Ośrodki Interwencji Kryzysowej

Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 31 sty 2012, 18:54

Dzień dobry,
Jestem studentką pracy socjalnej i piszę pracę licencjacką na temat Interwencji Kryzysowej. Chciałabym prosić państwa o wypełnienie ankiety, która znajduje się w linku poniżej:

https://www.ankietydlaciebie.pl/ankiety/ ... 26eb703bf4

Dziękuję bardzo za poświęcony czas i wypełnienie ankiety
~Marta

Napisano: 31 lip 2012, 6:59