jak ma być - Księgowość

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 02 cze 2015, 12:10

pracuję w GOPS, realizujemy zadania zlecone otrzymujemy dotację z tym, że dotacja wpływa do gminy a gmina nie przekazuje mi tej dotacji tylko chce żebym pisała ile kasy chcę więc piszę i nigdy nie wiem ile i na co przyszło dotacji. Jak jest u was
monia 77

Napisano: 02 cze 2015, 12:28

U mnie jest tak, że gmina wszystkie dotacje z zadań zleconych przekazuje na rachunek GOPS zaraz po wpływie z opisem na przelewie np. dotacja na m-c rozdz. 85212 p. 2010. Ja wiem ile kasy i na co dostałam. Prowadzę analitykę do konta 223.
marta100

Napisano: 02 cze 2015, 12:38

No widzisz też tak mi się tak wydaje że tak być powinno, ale nie jest, nie wiem czy jest jakaś podstawa prawna odnośnie przekazywania dotacji jednostkom.
monia 77

Napisano: 02 cze 2015, 12:58

Nie jestem księgowym ale u nas jest też tak, że gmina otrzymuje i nam przekazuje ale wiadomo przecież ile tego jest :)
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS

Napisano: 02 cze 2015, 13:06

Wiadomo ile, bo dostaję wydruk dotacji jakie wpłynęły do gminy ale dopiero na początku następnego miesiąca i nigdy nie wiem ile mogę wykorzystać i się wk.. Dobra czyli znowu muszę iść do gminy i prosić aby łaskawie informowali nas ile wpływa dotacji, Dzięki pozdrawiam
monia 77

Napisano: 02 cze 2015, 14:09

no ale nie rozumiem czegoś. przecież to my robimy zapotrzebowania co miesiąc na zadania zlecone i dofinansowanie zadań własnych i wiemy ile wpłynie w danym miesiącu środków Chyba, że u was robi to gmina.
gumi
VIP
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 02 cze 2015, 14:19

Ja uzgadniam telefonicznie z księgowością Urzędu ile dali - nie zawsze z MUW dają dokładnie tyle o ile się wystąpiło i w takich terminach jakby się chciało - a na początku następnego miesiąca dostaję wydruk dotacji.
Anna5

Napisano: 02 cze 2015, 18:16