jak obliczyć kwotę planowanej dotacji dla gmin - Stypendia

Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 17 lut 2020, 16:47

Jestem nowa w stypendiach, jak policzyć kwotę planowanej dotacji dla gminy na realizację zadania/Wskaźnik G wynosi 1117,21 (57,11)
Jak to się oblicza?
Ania@
Stażysta
Od: 16 mar 2017, 13:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 18 lut 2020, 9:44

Art. 70. [Dotacja na dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym]
1. Na dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym, o których mowa w art. 90c ust. 2 ustawy o systemie oświaty, gmina otrzymuje dotację celową z budżetu państwa.
2. Dotacji, o której mowa w ust. 1, udzielają wojewodowie.
3. Na finansowanie zasiłków szkolnych, o których mowa w art. 90c ust. 2 pkt 2 ustawy o systemie oświaty, w danej gminie przeznacza się nie więcej niż 5% kwoty dotacji, o której mowa w ust. 1.
4. W przypadku gminy, w której wskaźnik dochodów podatkowych na jednego mieszkańca w gminie jest równy lub niższy od 40% wskaźnika dochodów podatkowych dla wszystkich gmin, kwota dotacji, o której mowa w ust. 1, nie może przekroczyć 95% kwoty świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym udzielonych w roku budżetowym przez gminę, pod warunkiem że kwota stypendiów szkolnych, o których mowa w art. 90c ust. 2 pkt 1 ustawy o systemie oświaty, lub zasiłków szkolnych, o których mowa w art. 90c ust. 2 pkt 2 ustawy o systemie oświaty, przekazana uczniom i uczestnikom zajęć rewalidacyjno-wychowawczych w roku budżetowym, będzie nie mniejsza niż 95% kwoty naliczonej tej gminie zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ust. 6.