Jak robicie? Utraty a dane we wniosku - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 28 wrz 2018, 11:56

We wniosku klient zaznacza, że nie nastąpiła utrata, w weryfikacji wychodzi że były jakieś umowy np. zlecenia. Czy zawsze żądacie dokumentów, czy jeśli zaznacza że nie nastąpiła utrata to liczymy do dochodów? Kiedyś na szkoleniu mówiono, że ważne to co zaznaczone we wniosku.....
Qcyk
Stażysta
Posty: 65
Od: 14 lip 2017, 11:39
Zajmuję się: ŚR/ŚW



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem