Jak zaksięgować koszty upomnienia - Księgowość

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]

Napisano: 27 mar 2012, 14:19

Przypis kosztów upomnienia w związku z wystawionym upomnieiem dla dłużnika na jakim będzie koncie?
221/760
221/750
221/720
Proszęo pomoc
~Panda


Napisano: 16 sty 2014, 16:30

ponawiam pytanie czy wystawiając piąte upomnienie księguję znowu koszty upomnienia i czy jak wystawiacie nowe upomnienie dodajecie też do kwoty wcześniejsze kwoty z upomnień np. 8,80 x 5
~`miki

Napisano: 16 sty 2014, 20:47

Przy ściąganiu należności w trybie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji wystawia się tylko jedno upomnienie i następnie obowiązkowo tytuł wykonawczy.

Przy ściąganiu należności cywilno prawnych możesz sobie wystawić dowolną ilość upomnień/wezwań do zapłaty (chociaż nie ma takiego obowiązku) ale nie obciąża się dłużnika kosztami upomnienia (chyba, że w postępowaniu sądowym).
~BDMB

Napisano: 17 sty 2014, 9:20

Czyli od dłużnik alimentacyjny powinien być obciążony tylko 1 ra 8,80
~Ola

Napisano: 17 sty 2014, 9:34

jak to niema obowiązku wystawiania upomnień

bo my mamy rodzinę która nie płaci za pobyt ojca w dps i co miesiąc robię przypis należności którą powinni nam wpłacać i co jakiś czas robię upomnienie i niewiem czy wtedy księgowąc za każdym razem te koszty upomnienia czy nic z tym się nie robi
~`miki

Napisano: 22 sty 2014, 9:34

Jak zaksięgować zapłacone koszty upomnień do ZUS- u
~halszka

Napisano: 22 sty 2014, 9:37

koszty upomnienia od dłużnika należy zaksiegować 221/760
~halszka

Napisano: 22 sty 2014, 10:14

Bardzo proszę o odpowiedz. Pilne.
~halszka

Napisano: 22 sty 2014, 11:25

Dla dłużnika 221/720
~BDMB

Napisano: 22 sty 2014, 13:11

Bardzo proszę o podpowiedż jak zaksięgować koszty upomnienia
zapłacone do ZUS z tytułu zobowiązań wobec ZUS za nieterminowe przekazywanie składek ZUS
~halszka



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x